The_evil_blue_toad Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Vi skrev da under på fraværsliste vi Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Vi skrev da under på fraværsliste vi Tviler ikke. Men har dere noen som helst bekreftelse på at dere deltok i aksjonen? Neppe.. Olsen, kan du være så snill og ihvertfall prøve og høre på det jeg forteller deg... Du har da sikkert laget skoleaksjoner for RU du, så du har da vel litt erfaring i gamet? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg ser hva du skriver, men tar ikke poenget ditt. RU bruker ikke å ha skoleaksjonene sine i timer, da er jo alle elevene i klasserommet mens vi står ute. Med andre ord håpløst. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Hvilken treskalle ville finne på å skrive seg på fraværslisten og få 4 timer fravær om han ikke skulle på demonstrasjon da mener du? Om du får inn tv-sunnmøre kan du skru på om 20 minutter, da får du se meg der, beige jakke, svart sekk. Og om ikke det holder skal jeg sende deg et bilde slik du kan sammenligne Edit:Forandring i sendeskjema Endret 7. september 2004 av The_evil_blue_toad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå