PlatinumFlyer Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Men jeg foretrekker ikke revvlusjon, og kjenner ingen som skriver revvlusjon. Jeg kjenner flere som SIER revvlusjon, men det har med dialekt å gjøre. Du bruker konsekvent ordet sprog for å fremstå som enda mer arrogant enn hva du er, og det irriterer meg. Jeg bruker det slettes ikke konsekvent, se på alle de gangene jeg har skrevet språk i forumet Skal nå finne mitt eksempel angående din SPROGbruk. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Du vet at "sprog" ikke er et norsk ord? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Men jeg foretrekker ikke revvlusjon, og kjenner ingen som skriver revvlusjon. Jeg kjenner flere som SIER revvlusjon, men det har med dialekt å gjøre. Du bruker konsekvent ordet sprog for å fremstå som enda mer arrogant enn hva du er, og det irriterer meg. Jeg bruker det slettes ikke konsekvent, se på alle de gangene jeg har skrevet språk i forumet Skal nå finne mitt eksempel angående din SPROGbruk. En skrivefeil gjør ikke noe, men å bruke ord som ikke er en del av språket er noe annet. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Du vet at "sprog" ikke er et norsk ord? Ja, det vet jeg. Og Olsens "væpna revvvvolusjon" eller noe i den duren finner jeg desverre ikke igjen.. Men du må vedgå at du skrev noe i den duren Olsen.. Dette er heller ikke et "norsk" ord. Men bruker han det? Ja da.. Men commier får lov, så og forstå? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Du vet at "sprog" ikke er et norsk ord? Ja, det vet jeg. Og Olsens "væpna revvvvolusjon" eller noe i den duren finner jeg desverre ikke igjen.. Men du må vedgå at du skrev noe i den duren Olsen.. Dette er heller ikke et "norsk" ord. Men bruker han det? Ja da.. Men commier får lov, så og forstå? Og når jeg chatter skriver jeg ofte "elns" istedetfor eller noe sånn. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Du vet at "sprog" ikke er et norsk ord? Riksmålsforbundet vil hevde at det er det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Du vet at "sprog" ikke er et norsk ord? Riksmålsforbundet vil hevde at det er det. Det vil de , men kanskje vi skal forsøke så godt vi kan og komme inn på emnet? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Riksmålsforbundet vil hevde at det er det. Riksmålsforbundet tar i tilfelle feil. Uansett, dette ble ganske langt fra tema. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Du vet at "sprog" ikke er et norsk ord? Ja, det vet jeg. Og Olsens "væpna revvvvolusjon" eller noe i den duren finner jeg desverre ikke igjen.. Men du må vedgå at du skrev noe i den duren Olsen.. Dette er heller ikke et "norsk" ord. Men bruker han det? Ja da.. Men commier får lov, så og forstå? Jada, jeg har skrevet "væpna revvlusjon", men det var korrekt i den settingen da jeg henviste til AKP på 70-tallet som hadde en ledelse fra Oslo som snakket slik. tror jeg, men for all del. Ikke bruker jeg revvlusjon konsekvent heller, slik du bruker sprog. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Du vet at "sprog" ikke er et norsk ord? Ja, det vet jeg. Og Olsens "væpna revvvvolusjon" eller noe i den duren finner jeg desverre ikke igjen.. Men du må vedgå at du skrev noe i den duren Olsen.. Dette er heller ikke et "norsk" ord. Men bruker han det? Ja da.. Men commier får lov, så og forstå? Jada, jeg har skrevet "væpna revvlusjon", men det var korrekt i den settingen da jeg henviste til AKP på 70-tallet som hadde en ledelse fra Oslo som snakket slik. tror jeg, men for all del. Ikke bruker jeg revvlusjon konsekvent heller, slik du bruker sprog. Bare takk for det, men jeg har skrevet språk forferdelig mange ganger på dette forumet. Har faktisk tenkt over hvor lite konsekvent det er selv... Men greit, du tenker jo ikke over det når jeg skriver språk. Men nå har jeg telt siste ukes kopier jeg har mottat: 36,5 ark har jeg MOTTAT, ikke skrevet ut selv, men fått utdelt. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 vi betalte 150 kroner.. da en kamerat av meg nektet fikk han inkasso og hele herligheten på nakken Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 vi betalte 150 kroner.. da en kamerat av meg nektet fikk han inkasso og hele herligheten på nakken Tips: Be om kvitering for hver utskrift, hver utdeling av matriell og ved bruk av saks osv. Da velger skolen som oftest å la deg slippe å betale. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 JoachimR, som om commie er et ord da... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 JoachimR, som om commie er et ord da... Og det har hva med saken å gjøre? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 OPPDATERING: I går vedtok elevrådet at klassene skal nekte å betale avgiften. Da elevrådet i dag dro til Ålesund sentrum for å arrangere en demonstrasjon for å få gratis skolebøker tok vår kjære rektor sjansen. Han sendte ut et skriv der han gav beskjed om at INGEN får betale avgiften, de som har betalt får pengene tilbake. Deretter må vi betale 50 øre for hver kopi vi får utdelt og hver utskrift vi tar. 35 kroner for ID kort og 3 kroner for oppdatering av dette. Jeg klarte å stjele med meg skrivet og gi det til elevrådet som ble tydelig forbannet, og nå ser det ut som det blir ganske så hett på fagerlia vgs de neste dagene. Som om ikke dette var nok rottet alle rektorene i distriktet seg sammen og nektet elever politisk fravær på grunn av dagens demonstrasjon (merk. dette hadde vår rektor allerede godkjent at vi skulle få. Men ombestemte seg etter en prat med de andre rektorene) Likevel møtte mange opp og skrev faktisk seg selv på fraværslistene. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 OPPDATERING: I går vedtok elevrådet at klassene skal nekte å betale avgiften. Da elevrådet i dag dro til Ålesund sentrum for å arrangere en demonstrasjon for å få gratis skolebøker tok vår kjære rektor sjansen. Han sendte ut et skriv der han gav beskjed om at INGEN får betale avgiften, de som har betalt får pengene tilbake. Deretter må vi betale 50 øre for hver kopi vi får utdelt og hver utskrift vi tar. 35 kroner for ID kort og 3 kroner for oppdatering av dette. Jeg klarte å stjele med meg skrivet og gi det til elevrådet som ble tydelig forbannet, og nå ser det ut som det blir ganske så hett på fagerlia vgs de neste dagene. Som om ikke dette var nok rottet alle rektorene i distriktet seg sammen og nektet elever politisk fravær på grunn av dagens demonstrasjon (merk. dette hadde vår rektor allerede godkjent at vi skulle få. Men ombestemte seg etter en prat med de andre rektorene) Likevel møtte mange opp og skrev faktisk seg selv på fraværslistene. Vel fortjent, dere trenger tydelig en lærepenge Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det synes vel du som ikke synes elevene skal engasjere seg i skolen. Elevdemokrati er ikke bra vet du. Du ønsker jo en skole bestående av pugging ogforsvarsløse elever. Angående rektor på fagerlia, så tror jeg han føler seg ganske presset for tiden. Og det er bra Var du på elevdemoen? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Møtte opp ja, dessverre stakk en del av på grunn av dårlig vær, men det var likevel en del. TV Sunnmøre har sikkert et innslag i kveld om du er interessert. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jo det synes jeg absolutt. Men kollektiv innmeldelse i sosialistorganisasjoner skal jeg ha meg frabedt. Norsk Studentunion( ?) er et noe mer konservativt alternativ enn Elevorganisasjonen. Jeg synes det er galt å kreve politisk fravær for en slik demonstrasjon. Det får man gjøre på fritiden sin, hvis man har så forferdelig lyst.. Men nei, fritiden gidder dere ikke spandere, skulking er jo meget bedre MEN; elevene må absoslutt engasjere seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå