Krankemot Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) jaja, har lenge sett på opsettet i signaturen min, men har fått flere negative tilbakemeldinger, da har jeg satt oppp enda et opsett, som jeg håper virker, kan hende hvis jeg venter litt at jeg bytter ut skjermkortet med x800xt når det blir billigere. altså, skal brukes til spilling, ikke overklokking. uansett hv jeg kjøper får jeg en super pc i forhold til det jeg har i dag, se i profil og le :!: håper på svar og er taknemlig for alt Edit: glemte å lagge inn linken til det opsettet jeg vil h tilbakemelding på Endret 31. august 2004 av norma_saw Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Det skjermkortet du har lagt til er med 256MB minne og finnes kun på en noe ukjent webshop, så jeg regner med at dette er feil. 9800pro med 256MB er bortkastet nå for tiden, siden det er så dyrt og ikke så langt under x800/6800-serien i pris. Velg derfor et 9800pro 128MB-kort fra PowerColor eller Sapphire, eller andre produsenter. Dermed basta. Eller ser det veldig fint ut. Du trenger kanskje noe minne også? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 oops, glemte å legge inn linken til den jeg mente, ja, det er tull at det er 256mb. det jeg mente var : er dette et bra opsett? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hold deg til Epox-kortet du først starta med du. K8T800 er vel noe utdatert og unødvendig, ble vel lansert samtidig som nForce 3 150-kortene. Velg deg det Epox-kortet du hadde eller andre nForce3 250GB-baserte kort som MSI K8N Neo Platinum eller Asus K8N-E Deluxe du! Minnet er nok supert Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 minne bra på sign opsettet eller på det andre? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 det jeg mente var : er dette et bra opsett? Bruk dette oppsettet, bare bytt hovedkort med det i signatur. Gå for Epox du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå