preskatv Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hei. Når jeg skal logge meg på gmailen min så kommer denne beskjeden: "Gmail requires ActiveX controls to be enabled Your browser seems to be Internet Explorer, and ActiveX seems to be disabled. Gmail requires ActiveX to be enabled in order to operate." Hvordan aktiverer jeg den på Opera? På forhånd takk Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Kun siste versjon av opera som støtter aktivx, og med siste mener jeg opera 7.6 beta, kun 7.5x som er ute nå som "final". Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Ok, takk for kjapt svar. Men trodde jeg hadde nyeste versonene jeg. Et sted jeg kan se etter om jeg har det? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Men trodde jeg hadde nyeste versonene jeg. Et sted jeg kan se etter om jeg har det? hjelp-> about opera (eller noko sånt) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Hjelp -> Om Opera Edit: ja ja, nr. 3 :!: Endret 31. august 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Tusen takk. Hadde verson "7.23" Så feil kan man ta ja Så er bare å laste ned nyeste så funker det ? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Så er bare å laste ned nyeste så funker det ? Nyeste 'vanlige' virker ikke, du trenger nyeste *beta* 7.6. Det meste i Gmail bortsett fra et par småting (stavekontroll) virker bra i denne. PS: Operas servere ser ut til å slite litt akkurat nå. Lenke til kommentar
palh Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 noen som sitter med en slik "invite" eller ? hadde vært meget takknemlig pm dersom du har.. (lov å prøve da ) Lenke til kommentar
qwert Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 noen som sitter med en slik "invite" eller ? hadde vært meget takknemlig pm dersom du har.. [offtopic]Det burde være gode sjanser ved å følge med i denne tråden. Det er delt ut haugevis av invites der.[/offtopic] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå