Tiger__Style Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har leita en stund etter en bra, og STILLEGÅENDE kjøler til min xp2800+, og fikk en link til en som så bra ut...denne passa dessverre ikke på til mitt NF7 v2.0 HK. Har lest veldig mye bra omtaler av MIST Frostbite som kan kjøpes på Microplex for ca. 400. Der står det at den er for XP3000+ og oppover; men jeg syns jeg leste et sted om en som hadde den på xp2800 cpu'en sin. Er det noen som vet om den passer på denne cpu'en? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTFBAR1 Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Burde passe helt fint Lenke til kommentar
Tiger__Style Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 ok...da tar jeg sjansen og bestiller den... takk for hjelp.... PS. Hvis den ikke passer, så sender jeg selvfølgelig regninga til deg SpiNdre:) Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Er ikkje noe problem der, fordi den er laget for socket A, og Xp prosessorene bruker socket A Lenke til kommentar
Tiger__Style Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 ok.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå