Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor rask linje har du?


Anbefalte innlegg

Mange bortskjemte mennesker her, klager over å betale 400+ for å bruke internett 24t i døgnet...

 

Det var ikke mange år siden jeg fikk en telefonregning på 6-7k pga internett, og da var det bare 14.4-28.8

 

768/128 linja mi nå er grei nok, jeg gleder meg litt til jeg skal flytte til Trondheim til høsten da :smile: Få håpe harddisk-prisen faller drastisk ned de neste månedene. 10kr / GB kanskje ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lastet ned fra med en gjennomsnittshastighet på over 20000 kb/sek. :grin:

Sitter på en maskin tilkoblet Høgskolen i Telemark sitt nettverk. Målte også hastigheten med ITavisens speedometer:

hastighet.jpg

 

 

[ Denne Melding var redigert av: b_2733 på 2002-05-06 14:40 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 14:49, Eksos skrev:

56k modem :sad: :sad: :sad:

noen som vet hvordan jeg kan overbevise faren min å kjøpe adsl? :smile:


Du får gå med aftenposten hvis du vil ha adsl :lol:

 

Neida, du får prøve å overbevise han om hvor viktig det med tanske på skolearbeid, det er jo det vi bruker internett til ikke sant?

Lenke til kommentar

Ikkje heilt fornøgd..fått opp mot 33000kbit/s før...er vel itavisen sin server som er for treig......(no står det også at for hastigheit over 2mbit/s er den usikker....)

 

 

ITavisen.no speedometer resultat:

 

IP-adressen 158.38.XX.XX lastet ned 999084 Bytes

på 0.44 sekunder.

 

Nedlastingshastighet: 18165 kbit/s.

Lenke til kommentar

kor masse billigere er studentADSL??

 

eg har 704/128 fra telenor og TROR eg betaler 352,- pr. mnd.

 

Men det kommer av at fattern jobber i telenor og fikk det til samme pris som den laveste linja.. :grin:

 

det er ganske fint å ha noen på "innsiden" sjølvom det er ganske så råttent der inne også..

Lenke til kommentar

Heisann folkens

Sitter på 100 mbit her på voll studentby...men prisen

for å sitte med ei sånn linje er å bo på et kot. Raskeste jeg har opplevd av nedlastnigner ligger vel på 9 mbs fra nettet. Ellers ligger det i snitt på en 4-5 mbs. Problemet er at man aldri får stor nok disk...har lastet ned 50 giga i løpet av 3 dager :smile:

 

Mvh Lightning

Lenke til kommentar

Hjemme har jeg modem :lol: 3-4Kb i snitthastighet.

Noen raskere? :grin:

 

På skolen, vet ikke, men kommer opp i 100Kb i sek. Men vet jo ikke hvor mange som deler linja da.

 

Hørte fra en venn at KPN Quest har vanvittig rast linje. Tilsammen er det et par hundre Gigabit!KPN Quest eier Euroringene som er en fiberoptisk linje som går gjennom Europa og tilUSA. Selv har han egne survere der med to bundla 100Mbit kort. Hastigheten er da på 200Mbit i sekundet. (teoretisk)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...