Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor rask linje har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På jobben har jeg dedikert 1GB :grin: linje fra NIX rett inn på maskinen. Kan ha noe med at jeg bruker servernen som arbeidsstasjon da :wink:

 

_________________

Hello, I'm a signature virus. Copy me

to your signature and help me spread.

 

[ Denne Melding var redigert av: _StatuS_ på 2002-05-06 01:02 ]

Lenke til kommentar

Sitter på ISDN.

hvar spørsmål om ADSL hær for leden det var 8 styker som melte seg på den sentralen jeg er i

:lol:

 

Tror dere jeg kommer til å få det? :grin:

Bor på landet, det tror jeg.

Men så er jo jeg optimist da!

:lol:

 

Men vis jeg skal se virkeligheten i øynene så ser det vel mørkt ut eller hva? :sad:

Lenke til kommentar

Selv sitter jeg hjemme på 10/10 lokalnett og 620/256 internett.

Men er nå så heldig at nettet er helt nytt og de klarer ikke å sette opp hastighets begrensninger enda. feteste download pr dags dato var fra BBB= bredbands bolaget i sverige med hele 864KBsek = 864*8 = 6912Kbsek da gikk det unna på downloaden ja :smile:

 

Gruer meg til jeg får den hastigheten jeg skal ha :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 12:03, PIIIpower skrev:

9,600...ikke le.. Mobiltelefoner er ikke til å surfe med.


56Kb på officen hjemme


nok på jobben, men hver stasjon er begrenset til 128Kb :sad:



 

Du får vel 14,4 kbps? Telenor Mobil har ialefall det. Men dersom mobiltelefonen din ikke er av helt ny dato så er det mulig du bare får 9,6. (Nå er ikke 14,4 så mye å skryte av heller da...).

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 12:24, SAA skrev:

Du får vel 14,4 kbps? Telenor Mobil har ialefall det. Men dersom mobiltelefonen din ikke er av helt ny dato så er det mulig du bare får 9,6. (Nå er ikke 14,4 så mye å skryte av heller da...).


Joa, telefonen er av "nyere" dato, men det er grise dyrt å bruke HSCSD (42,3Kbps).

Lenke til kommentar

100Mbit fra samskipnaden i trondheim (NTNU) her også, men jeg har to sånne i leiligheten:)(begge med unik ip). Har dog ikke prøvd å kjøre begge to på en maskin m/2 nic's...

 

har vært oppe i ca 7-8MB/s mellom de to maskinene i leiligheten, ellers ca 2-3MB/s internt på NTNU.

Opplevde 5MB/s da jeg lasta ned noen drivere fra logitech engang, var vel via en uninet server.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...