Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor rask linje har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

10 mbps dedikert rett i veggen... koster meg 200,- i månden... (norge lever i steinalderen....)

 

glemte selvsagt å si at hastigheten er både opp og ned... effektivt ligger det på 8300 i snitt... og en liten ting til... det er selvfølgelig hjemme, privat i boet mitt da... (c:

 

_________________

| CSi=9 | WinXP | AMD2000XP |

| 512DDR | Herc3D Prophet II T |

| MSi | CSi=9 |

 

[ Denne Melding var redigert av: SNEBoP på 2002-05-05 22:44 ]

Lenke til kommentar

100mbit er standard på nye studenthybler (samskipnaden) i Trondheim. Koster under 100 spenn i mnd. Skal ikke klage :wink: Til gjengjeld investerer du plutselig mangfoldige tusen i HD'er... Folk her begynner å nærme seg 1 TB per maskin

 

[ Denne Melding var redigert av: KidComa på 2002-05-05 22:45 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-05 22:44, KidComa skrev:

100mbit er standard på nye studenthybler (samskipnaden) i Trondheim. Koster under 100 spenn i mnd. Skal ikke klage :wink:


 

Du er så forbanna heldig!! Argh!!

Men dere deler vel linja alle som er der da...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-05 22:46, Vectrex skrev:


Du er så forbanna heldig!! Argh!!

Men dere deler vel linja alle som er der da...



 

Hehe, nai. Akkurat her jeg sitter er det en 1GBit vi "deler". Aldri vært i nærheten av 100% bruk.

Her kan du se status på "lan'et" vårt (usikker om denne linken vil funke utenfor uninet): http://bb.itea.ntnu.no/vlanPlot/

 

Ellers så er dette igjen knyttet til uninet (mellom alle universitetene og noen høyskoler) som er noe av europas raskeste nett. Sikkert noen her som vet laaangt mer enn meg om det

Lenke til kommentar

100mbit til hybel, betala 150,- i mnd for internett,kabeltv og telefon.....høgskulen (Molde) har vel 150mbit linje frå Uninett....maks fart som eg har hatt frå utenlandsk ftp (uten å nemne innhold på den) er 5mbyte/sec stabilt ved nedlasting av 3GB.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...