MyClassicT68 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Noen som vet om det kommer noen oppgradering av N-6600? Er klar over at det er presentert et lite antall selvstendige modeller som kan kalles oppfølgere, men som 6600-eier må jeg si at jeg stort sett er kjempefornøyd, og kunne heller tenke meg en ny versjon av 6600'en enn andre modeller. Imidlertid kunne jeg ønske at en "N-6600i" hadde en eller flere av disse forbedringene: - MP3-kompatibilitet (som i N-6230) - FM-radio, stereo - litt mer eksklusivt utseende ("finere" farger, f.eks. nyanser av sølv/grå, blanke knapper etc.) - bedre oppløsning og/eller zoom på kameraet - "blitz" eller lys til kameraet - deksel som dekker kameralinsen når den ikke er i bruk (bør være mulig å konstruere en løsning, er tross alt år 2004... ) Andre forslag? For øvrig digger jeg formen på telefonen, og synes ikke vekten er særlig plagsom (selv om de gjerne kunne ha slanket av den 10-15 gram). Og skjermstørrelsen er eksepsjonell ift. de fleste konkurrentene. Endret 31. august 2004 av MyClassicT68 Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Du får det fleste i Nokia 6630. Det regens som etterfølgeren. Skal selv ha den. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Er nok Nokia 6630 som blir regnet som oppfølgeren til 6600 ja. Edit: Tråder om Symbian-telefoner burde egentlig ligge i Symbian-forumet. Endret 31. august 2004 av SumSar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå