Harryhoover Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Artikkel på hw.no : Windows XP Service Pack 2 ser ikke ut til å fungere helt knirkefritt med verken Athlon 64 eller Opteron. I verste fall fører problemet til øyeblikkelig omstart av maskinen. Se her : Problemer med AMD64 og SP2 Er det noen med AMD 64 og som har lagt inn WinXP SP2 og opplevd problemer ? Det hadde vært fint om jeg kunne få svar siden jeg til helgen skal bygge og installere en AMD 64 maskin..... Edit : omformultert spørsmålet Endret 1. september 2004 av Harryhoover Lenke til kommentar
Harryhoover Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Siden ingen andre har svart på dette innlegget så gjør jeg det selv..... Har nå installert WinXP SP2 på en AMD 64 på ett MSI K8N NEO Platinum Edition S754 uten å møte på problemer i det hele tatt. Bare det sedvanlige irritasjonsmomentet at den innebygde brannmuren murrer og maser når den slås av..... Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Første gang jeg installerte kverket den nettverksdriverne mine. Gjorde en reinstall for noen dager siden, da skjedde ingenting. Eneste man trenger å gjøre er å kverke Security Center i services.msc A64 3000+ og Chaintech VNF3-250 Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Sp2 og amd 64 funker fabelaktig hos meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå