Mr_Tiger Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Når jeg spiller doom3 faller jeg ut av spillet(går tilbake til xp). Dette skjer hele tiden. Er den noen som har hatt dette problemet eller noen som vet hva som er feil. Jeg har denne maskinen Amd 64 3200 1024mb ram Radeon 9800 skjermkort Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Flyttes til Doom kategorien. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Kanskje domt spørsmål men, er det et originalt spill du har kjøpt i butikken, og bruker du original plata når du spiller, dvs, det ikke er cracket (sorry) Om det er originalt, nyeste skjermkort drivere, oppdatering av systeme, oppdatering a DX. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Den er orginal. Jeg trudde jeg hadde de nyeste grafikkdrivrene, men det hadde jeg ikke. Lastet ned de nye drivrene og nå fungerer spillet bra 1 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Den er orginal. Jeg trudde jeg hadde de nyeste grafikkdrivrene, men det hadde jeg ikke. Lastet ned de nye drivrene og nå fungerer spillet bra Kjempe. Er trist om du ikke skull få spille et av de beste spillene til PC nå for tiden (min mening) Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 21. november 2017 Forfatter Del Skrevet 21. november 2017 Sliter fremdeles med dette. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Sliter fremdeles med dette. Hvilken utgave av Doom 3 har du? Hva slags maskin er det du spiller på? OS? CPU? Skjermkort? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå