Gå til innhold

Første kabbis mod.. 15 åring :P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
,02/09/2004 : 08:34] :thumbup: N.I.C.E :thumbup:

Du kan jo ikke kjøre pocketbike på veien da! Jeg må også vente til videregående før jeg får lappen... child of august  :cry:  Men jeg sparer uansett til lett mc... kan jo trimme den fritt til over 150 jo  :D

takker :cool:

Gi faen i purken :D kjører bare..

Klar for mer Off-topic?

En kompis kjørte en mini-crosser og fikk et halvt års utseettelse på bil og Lett-mc-lappen.

:blush: .. får bruke hjelm jeg da :D kanskje jeg slipper unna :tease:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
bruk noe annet enn vinkelsliper (dremel) så ut som det vart svidd rundt der du hadde skjert !

Jeg har pussa da :thumbup: ser ikke fint ut da.. Skal jo uansett ha gummi lister over den.. var nede i europris i dag.. skulle kjøpe lakk men de hadde ikke svart.. :( faen.. har vært der 3 ganger nå på 2 uker

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...
,02/09/2004 : 08:34] :thumbup: N.I.C.E :thumbup:

Du kan jo ikke kjøre pocketbike på veien da! Jeg må også vente til videregående før jeg får lappen... child of august  :cry:  Men jeg sparer uansett til lett mc... kan jo trimme den fritt til over 150 jo  :D

takker :cool:

Gi faen i purken :D kjører bare..

Klar for mer Off-topic?

En kompis kjørte en mini-crosser og fikk et halvt års utseettelse på bil og Lett-mc-lappen.

:blush: .. får bruke hjelm jeg da :D kanskje jeg slipper unna :tease:

Klar for ENDA mer offtopic? Disse pocketbikene er faktisk ikke lov og bruke på lukket bane engang...Grunnet at det ikke er noen foreninger som driver motorsport med de (Har jeg hørt) og at de ikke kan registreres som moped o.l...Gjør som meg, Kjøp heller en DTR og cruise i skogen!!! :thumbup: Ga 1500 for min med trim sylinder og gasser btw ;) Nei, ikke r**pekjørt :tease: Vennepris :yes:

Endret av Ole_A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...