AL3X Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Klar for mer Off-topic?En kompis kjørte en mini-crosser og fikk et halvt års utseettelse på bil og Lett-mc-lappen. Offtopic: Da var han faktsik heldig.. Har man skikkelig uflaks får man utsettelse på 2 år... Ontopic: Blir sikkert bra dette, bruk god tid Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 ,02/09/2004 : 08:34] N.I.C.E Du kan jo ikke kjøre pocketbike på veien da! Jeg må også vente til videregående før jeg får lappen... child of august Men jeg sparer uansett til lett mc... kan jo trimme den fritt til over 150 jo takker Gi faen i purken kjører bare.. Klar for mer Off-topic? En kompis kjørte en mini-crosser og fikk et halvt års utseettelse på bil og Lett-mc-lappen. .. får bruke hjelm jeg da kanskje jeg slipper unna Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Keep on the good modding!!! btw. Jeg og en kamerat fikk alle pc'ene på skolen vår nor de skulle få nye, 20 stk... Og de har samme kabinettet.... Lenke til kommentar
End-re Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 bruk noe annet enn vinkelsliper (dremel) så ut som det vart svidd rundt der du hadde skjert ! Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 bruk noe annet enn vinkelsliper (dremel) så ut som det vart svidd rundt der du hadde skjert ! Jeg har pussa da ser ikke fint ut da.. Skal jo uansett ha gummi lister over den.. var nede i europris i dag.. skulle kjøpe lakk men de hadde ikke svart.. faen.. har vært der 3 ganger nå på 2 uker Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Keep on the good modding!!! btw. Jeg og en kamerat fikk alle pc'ene på skolen vår nor de skulle få nye, 20 stk... Og de har samme kabinettet.... vet du om kabbissen kan ta de nye hk'ene ?? eks. socket a eller 754? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Keep on the good modding!!! btw. Jeg og en kamerat fikk alle pc'ene på skolen vår nor de skulle få nye, 20 stk... Og de har samme kabinettet.... vet du om kabbissen kan ta de nye hk'ene ?? eks. socket a eller 754? Det vet jeg ikke, men det er vel vanlig atx standar... Skolens pc'er var noen intel pentium, slot prosessorer med 64mb ram og 3GB hd... Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Like bra som det er på skolen min jo! Men vi har 1 mb skjermkort Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vi har 1800 cpuer og 512mb ddr ram samt sånn passe god skjermkort på skole maskinen. Og de vi har på klasserommet har Projektor. Arti å sitte på i friminuttene Lenke til kommentar
flabben Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ble litt redd på starte'n der, trodde det skulle bli orntlig elendig, men du har vist færre tommeltotter en det så ut til! Keep up the good work! Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) ,02/09/2004 : 08:34] N.I.C.E Du kan jo ikke kjøre pocketbike på veien da! Jeg må også vente til videregående før jeg får lappen... child of august Men jeg sparer uansett til lett mc... kan jo trimme den fritt til over 150 jo takker Gi faen i purken kjører bare.. Klar for mer Off-topic? En kompis kjørte en mini-crosser og fikk et halvt års utseettelse på bil og Lett-mc-lappen. .. får bruke hjelm jeg da kanskje jeg slipper unna Klar for ENDA mer offtopic? Disse pocketbikene er faktisk ikke lov og bruke på lukket bane engang...Grunnet at det ikke er noen foreninger som driver motorsport med de (Har jeg hørt) og at de ikke kan registreres som moped o.l...Gjør som meg, Kjøp heller en DTR og cruise i skogen!!! Ga 1500 for min med trim sylinder og gasser btw Nei, ikke r**pekjørt Vennepris Endret 23. mars 2005 av Ole_A Lenke til kommentar
Johnxtultra Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Dette ser bra ut Skal snart begynne med en egen modding snart .....Lykke Til!! Lenke til kommentar
Johnxtultra Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Dette ser bra ut Skal snart begynne med en egen modding snart .....Lykke Til!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå