Sink Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Håper du greier å få noe fint ut av dette (STYGGE) kabinettet så lykke til jeg må nesten hjem til deg en dag å se Lykke til edit: en liten ting... Endret 1. september 2004 av Sink Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) JAAA på tide med en update Snart ferdig Så var det de kantene da, skal ha de runde og fine Beklager dårlig bilde SÅ skjærte jeg plexi. Tok damn lang tid az.. Endelig ferdig, pussa og sånt også Edit: fiksa et bilde til Endret 1. september 2004 av Per_le Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Off topic...Hva slags pocketbike er det og hvor kjøpte du'n? Kan bli kult dette... Er 14 selv og holder på med mitt eget "prosjekt" Du er ikke den første som har tenkt blå/oransj men... stå på! Mvh Erling Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 ' date='01/09/2004 : 17:56'] Off topic...Hva slags pocketbike er det og hvor kjøpte du'n? Kan bli kult dette... Er 14 selv og holder på med mitt eget "prosjekt" Du er ikke den første som har tenkt blå/oransj men... stå på! Mvh Erling jeg tok heller gull inni og svart utti.. Jeg kjøpte pocketbike'en i kina.. kommer om 1 mnd.. skal ta ut eksos potta, da går den raskere.. plomba er i eksos potta Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Sketchup filen Jeg skal lage en ny front og trenger litt hjelp :!: Når jeg tar av deklset er ca. 1.25 cm til cd rom.. hva skal jeg bruke for å skjule det igjen det? se bilde Endret 1. september 2004 av Per_le Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Enkelt, flytt de optiske enhetene lenger bak vel. Lag nye hull om det trengs. Det er bedre enn å lage lister rundt fronten hvertfall. Mye pirkearbeid med det, det kan jeg love deg. Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Enkelt, flytt de optiske enhetene lenger bak vel. Lag nye hull om det trengs. Det er bedre enn å lage lister rundt fronten hvertfall. Mye pirkearbeid med det, det kan jeg love deg. Skal gjøre det.. tusen takk hvor får jeg kjøpt lister?? Endret 1. september 2004 av Per_le Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Off topic... IGJEN Hvis jeg var deg ville jeg heller filt ut plomba istedenfor å ta av potta! For det første kommer naboen din ihvertfall til å klage viss du summer rundt på en 47'er uten lyddemper og for det andre ser det penere ut! Hva betalte du? Men hva skal du med pocketbike når du er 14 år?!? Vent to år og kjøp lett mc som meg Det må jo koste mange tusen å sende noe sånt fra kina?! Vedder på at du kunne kjøpt pocketbike for samme prisen på qxl.no Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 ' date='01/09/2004 : 21:49'] Off topic... IGJEN Hvis jeg var deg ville jeg heller filt ut plomba istedenfor å ta av potta! For det første kommer naboen din ihvertfall til å klage viss du summer rundt på en 47'er uten lyddemper og for det andre ser det penere ut! Hva betalte du? Men hva skal du med pocketbike når du er 14 år?!? Vent to år og kjøp lett mc som meg Det må jo koste mange tusen å sende noe sånt fra kina?! Vedder på at du kunne kjøpt pocketbike for samme prisen på qxl.no Åssen ser plomba ut?? han karan jeg snakket med så at jeg kunne ta av eksos potta så går den raskere.. skal sikkert file den ut når jeg får den Hvorfor jeg skal med en pocket bike når jeg er 14? fordi jeg er født seint på året (desember) og alle får jo lappen før meg.. så jeg har noe å følge veien med de .. kjipern å bli født i desember azz.. jeg betalte 3500 kr for den + frakt 1500 kr det er en 49cc motor med kåpe 4.2 hk den er raskere enn de på qxl.. den er fra en baneløps butikk.. gleder meg .. jeg blir den første som kjører på min klasse da Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Skaffa Lcd display da Fikk den av mutern.. se link Den koster 1000kr inkl frakt Her Har kutta ut lcd'en Bare sånn til pynt.. står bare dato og dag Endret 3. april 2005 av Per_le Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 1000kr for den der? R-I-P-O-F-F! Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) 1000kr for den der? R-I-P-O-F-F! Vi fikk den.. jeg vet 1000 kr lol.. vil du kjøpe en? .. mye bedre å kjøpe fra Hammer Sier ikke nei til gratis Endret 1. september 2004 av Per_le Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 VELDIG offtopic: Få se noen bilder av pocketbiken å da Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) VELDIG offtopic: Få se noen bilder av pocketbiken å da Her får du den Endret 1. september 2004 av Per_le Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 N.I.C.E Du kan jo ikke kjøre pocketbike på veien da! Jeg må også vente til videregående før jeg får lappen... child of august Men jeg sparer uansett til lett mc... kan jo trimme den fritt til over 150 jo Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) ,02/09/2004 : 08:34] N.I.C.E Du kan jo ikke kjøre pocketbike på veien da! Jeg må også vente til videregående før jeg får lappen... child of august Men jeg sparer uansett til lett mc... kan jo trimme den fritt til over 150 jo takker Gi faen i purken kjører bare.. Endret 3. september 2004 av Per_le Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Update 1 septemper Ja, var en tur på europris og kjøpte billiglakk Så var alle delene tatt ifra hverandre Nesten ferdig.. et lag til SÅ jeg ble ferdig Bunn på kabbis Fikk ikke kjøpt svart blank lakk.. de var utsolgt.. får den på lørdag Snart en ny update.. Fikser toppen av kabbis Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Najs mye bedre nå enn før stå på ! Edit: Ork så mye offtopic dA Endret 3. september 2004 av AmmO Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 ,02/09/2004 : 08:34] N.I.C.E Du kan jo ikke kjøre pocketbike på veien da! Jeg må også vente til videregående før jeg får lappen... child of august Men jeg sparer uansett til lett mc... kan jo trimme den fritt til over 150 jo takker Gi faen i purken kjører bare.. Klar for mer Off-topic? En kompis kjørte en mini-crosser og fikk et halvt års utseettelse på bil og Lett-mc-lappen. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 ,02/09/2004 : 08:34] N.I.C.E Du kan jo ikke kjøre pocketbike på veien da! Jeg må også vente til videregående før jeg får lappen... child of august Men jeg sparer uansett til lett mc... kan jo trimme den fritt til over 150 jo takker Gi faen i purken kjører bare.. Klar for mer Off-topic? En kompis kjørte en mini-crosser og fikk et halvt års utseettelse på bil og Lett-mc-lappen. *LOL* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå