fargoth Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg kjøpte en ny mobli hos lefdal, med tele2 mobil + abo. Jeg lurer om om det er noen mulighet for å oppheve kjøpet? jeg kjøpte den for ca en uke siden, og den er brukt i et par dager. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Ikke sånn helt uten videre... Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Du sliter nok med det ja, men for all del det er lov å prøve. Returnerte SX1'en min med Active Talk, det gikk men det var dagen etter =) Pluss at det var fordi telefonen var helt gal i chippen sin.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Jeg har selv ingen planer om dette, men jeg lurte om om det var mulig. Takk for kjappe svar folkens Endret 31. august 2004 av fargoth Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Husk, kjøper du noe "over disk" har du lite du skulle ha sagt... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 tegner du et abo. har du lite du skulle ha sagt, da koster det vel 1500 kr. å bryte bindingstiden!? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 over disk gjelder ikke loven om angrerett. Normalt får du nok ikke byttet inn den nei, er også vanskelig når du har skrevet under på en kontrakt om å ha ett abbonoment en viss tid Lenke til kommentar
amorine Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Spørs hvor du har handla den... Kan gå greit å bytte telefonen, men du må fortsette med abonementet du har bundet deg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå