Gå til innhold

polering av kabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville vært litt forsiktig med å bruke rubbing, husk at billakk er mye tykkere og har flere lag med forskjellig funksjon for å tåle store temp/værforandringer i forhold til en metallkasse som skal stå beskyttet innendørs. Prøv først med vanlig polish (bruker Autoglym på bilen som er flytende og veldig bra synes jeg) Har du deler som er rent metall så bruk et produkt som heter Autosol (tube) satans bra.

Lenke til kommentar
Jeg ville vært litt forsiktig med å bruke rubbing, husk at billakk er mye tykkere og har flere lag med forskjellig funksjon for å tåle store temp/værforandringer i forhold til en metallkasse som skal stå beskyttet innendørs. Prøv først med vanlig polish (bruker Autoglym på bilen som er flytende og veldig bra synes jeg) Har du deler som er rent metall så bruk et produkt som heter Autosol (tube) satans bra.

Sant nok. Det er nok lurt å følge litt med når rubber. Det er mange forskjellige typer lakk som blir brukt. Det er klart hvis man ser lakken ikke tåler det, så fortsetter man ikke. Men stort sett vil jeg tror det går fint. Når det er sagt, kan jeg ikke si jeg har så mye til overs for dagens billakk. Kjip vannbasert miljølakk som egentlig ikke tåler særlig mye...

PS, Kan også anbefale autoglymen! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...