Jooakim Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg har Logitech x-220 eller noe sånt. Jeg spillte noe på Itunes nå, da var det bare lyd i venstre høytaler.... hva er galt? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Er høyttaleren koblet til? Får du stereolyd i f.eks Winamp? Har du rotet med balanseinnstillingene i windows eller iTunes? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 neida jeg har ikke rotet til de..... Jeg får heller ikke stereolyd i f.esk. CS, flmer etc. Av og til begynner høyre høytaler å pipe noe SYYKT! selv om den er av skal jeg sende den tilbake? Jeg skal kanskje sende tilbake en skjerm å så..... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Test høyttalerene på f.eks en discman/mp3spiller eller lignende før du sender de inn. Det kan være lydkortet som har tatt kvelden Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Det kan være lydkortet som har tatt kvelden Nei, fordi det funker med ett USB headset..... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Ett USB headsett bruker jo ikke utgangene på lydkortet, så det kan fortsatt være lydkortet som kødder med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå