j-- Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Men har alle rutere innebygget adsl modem? Kan noen gi meg en link til en ruter som funker godt sammen med bluecom (400/128 <- jeg vet det er pinglefart) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Men har alle rutere innebygget adsl modem? Nei, de færreste har det, her har du komplett sitt utvalg av slike: http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10289 Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Har BlueCom SDSL tror du må være helt sprø, bluecom er langt i fra billigst og best.. har bluecom selv. BlueCom var billig den gangen jeg bestillte, men jeg ser nå at de rimeligste ligger ca 200,-/mnd lavere i pris. Men jeg orker ikke å bytte ISP hver tredje måned, dessuten så kjører jeg egne servere og da er et ork å skifte IP adresse i ett sett, dessuten er jeg meget godt fornøyd med hastighet/oppetid som BlueCom/Catch leverer. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Men har alle rutere innebygget adsl modem? Kan noen gi meg en link til en ruter som funker godt sammen med bluecom (400/128 <- jeg vet det er pinglefart) Er vel bare å bestille fra bluecom sine sider. www.bluecom.no Funker flott for meg og kan ha 4 pcer tilkoblet Endret 3. september 2004 av halnes1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå