M.H Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Jeg registrerte meg nettop på start.no for å få internett - konto. Under registreringen måtte jeg laste ned en fil som lager en egen internett tilkobling (ringer opp annet nummer, annet brukernavn og passord). Nå lurer jeg på om jeg får egen regning fra start.no på internett, siden jeg fikk nytt tlf. nr. og passord. FTPen til start.no virker ikke med den vanlige frisurf tilkoblingen. Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Hei! Du får regning fra den som leverer telefoni tjenester til deg. Telenor hvis du ikke har noen annen. Start.no er en gratis tjeneste. Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
M.H Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 OK. Takk for rask tilbakemelding! Begynte å lure siden jeg fikk egen tilkobling med brukernavn, passord og nytt tlf. nr. og det hele.:smile: Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Start har jo også et greit tilbud på gratis hjemmesider. Men styr unna webmailen deres, BARE trøbbel!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå