Gå til innhold

Zalman skjermkortkjøler til 9800pro

Echosiren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har den kjølere på mitt asus v8460 kort og tempen sank med 10 grader, med zalman vifte.. :)

Jeg har ikke testet uten vifta, så forskjellen med å uten vifte kan jeg desverre ikke svare på!

Jeg hadde ikke no problemer med monteringen, gikk kjapt og smerte fritt...

Den kan anbefales på det sterkeste!! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0

kanskje litt off topic men:

Trur du at den passer på et 9700 np?

Hva var temp forskjell på ditt r9800 med orginalvifta og den uten vifte?

Lenke til kommentar

etter som jeg har skjønt er det en lite effektiv vifte i forhold til støynivå..

selv kjører jeg en papst 12db vifte på min...

bilde kommer snart ;)

edit: her var bildet

og til Exstasy, jeg har seff koblet viften gjennom en viftestyring, og den direkte til psu, så jeg har ikke noe i kontakten på kortet..

Og enda en ting; kortet blir veldig varmt uten vifte. Jeg merket i går at viftestyringen min ikke hadde strøm. Da hadde jeg kjørt pcen i nesten et døgn uten kabinettvifter og skjermkortvifte (heldigvis trekker cpu viften strøm gjennom hovedkortet, puh). Da jeg tok på ribben var den så varm at jeg nesten brant meg, både på oversiden og undersiden. Jeg ville ikke kjørt et radeon 9800 uten vifte (med vilje da)...

Endret av Musty
Lenke til kommentar
etter som jeg har skjønt er det en lite effektiv vifte i forhold til støynivå..

selv kjører jeg en papst 12db vifte på min...

bilde kommer snart ;)

edit: her var bildet

og til Exstasy, jeg har seff koblet viften gjennom en viftestyring, og den direkte til psu, så jeg har ikke noe i kontakten på kortet..

Og enda en ting; kortet blir veldig varmt uten vifte. Jeg merket i går at viftestyringen min ikke hadde strøm. Da hadde jeg kjørt pcen i nesten et døgn uten kabinettvifter og skjermkortvifte (heldigvis trekker cpu viften strøm gjennom hovedkortet, puh). Da jeg tok på ribben var den så varm at jeg nesten brant meg, både på oversiden og undersiden. Jeg ville ikke kjørt et radeon 9800 uten vifte (med vilje da)...

merkelig...

selv om jeg ikke har vifte på min, så er den ikke så varm at jeg brenner meg på den :dontgetit:

colink vifte, tenker på om jeg setter på denne..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...