hallgeirl Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Hei. Jeg har tenkt å prøve ut netshop.no (har hørt såpass mye bra om den butikken at jeg har lyst til å prøve den ), og skal da om et par uker bestille nytt hovedkort og CPU. Jeg har hørt om at det er 2 versjoner av Asus A8V Deluxe (socket 939) hovedkortet ute på markedet: revisjon 1.2 (eller var det 1.1?) og 2.0, hvor 2.0 er den med bl.a. fungerende PCI/AGP lås. Er det noen her som vet om den som selges på netshop.no er revisjon 2.0? Hvis ikke, er det noen her som vet e-post adressa til kundeservice på Netshop så jeg kan spørre dem? Jeg har lett ganske lenge på sidene dems, og jeg har ikke funnet noen epost adresser (kun 1 telefonnummer). Takker for svar Endret 31. august 2004 av ZiggWarth Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Står rett under telefonnummerene Og ja, anbefaler deg på det varmeste å prøve ut Netshop om du først skal prøve ut en ny webshop. Endret 31. august 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Ahhh... Jeg så ikke "Kontakt oss" linken der jeg gitt Takker Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har sett litt rundt om på nettet at versjon 2.0 ikke kommer med wifi. Så hvis kortet heter asus a8v deluxe wifi er det antakelig v 1.2 eller 1 (noe kortet jeg kjøpte fra netshop var). Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Hm. ok. Jeg har uansett sendt en mail til netshop, hvor jeg bare spør når isåfall rev. 2.0 ventes inn der.. Da antar jeg at de har rev. 1 inne nå da :/ Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hva? vil dette si at AGP/PCI-låsen ikke funker på mitt nye A8V WIFI-hovedkort? KJøpte det jo nettopp derfor. arrgh. Thorstein Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Hva? vil dette si at AGP/PCI-låsen ikke funker på mitt nye A8V WIFI-hovedkort? KJøpte det jo nettopp derfor. arrgh. Thorstein Det er det jeg har lest rundt omkring ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå