ChrchBrnr Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) jeg sliter DSO Exploit: Data source object exploit (Registry change, nothing done) HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004!=W=3 DSO Exploit: Data source object exploit (Registry change, nothing done) HKEY_USERS\S-1-5-21-611141890-1925509247-1730818779-1008\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004!=W=3 DSO Exploit: Data source object exploit (Registry change, nothing done) HKEY_USERS\S-1-5-20\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004!=W=3 DSO Exploit: Data source object exploit (Registry change, nothing done) HKEY_USERS\S-1-5-19\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004!=W=3 DSO Exploit: Data source object exploit (Registry change, nothing done) HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0\1004!=W=3 Disse kommer hele tiden opp på nytt i spybot vet ikke om noen har nevnt det... bare replier på dette sånn i farta. Jeg har en sterk mistanke til at det der er noe spybot reagerer på som ligger i operativsystemet. Jeg jobber med spyware/virus/trojan/adware hver dag og den der er en gjenganger.. Jeg har aldri lest eller hørt noe om at den er farlig eller inneholder spyware.. det merkelige er at det kun er spybot av ca 10 forskjellige program jeg bruker som detekter den. Endret 5. oktober 2004 av ChrchBrnr Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Gå på C:\Documents and Settings\All Users\Application Data Husk og slå på vis skjulte mapper først, se om det ligger noe her du ikke kjenner igjenn. Slett det og du er kvitt den for godt. Lenke til kommentar
gudesen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 dersom du ikke får fjernet svineriet, og du vurderer Opera som litt for vanskelig for brukeren, finnes det et alternativ til: nettleseren Firefox Den har et utrolig enkelt og behagelig brukergrensesnitt, som enklest kan beskrives som en forenklet og rensket versjon av IE. Alle favoritter kan importeres fra IE, popups blokkeres og du kan fjerne ALL reklame fra de nettavisene du benytter. (utrolig behagelig å lese dagbladet, aftenposten, nettavisen, dinside m.m. fullstendig fri for reklame - selv om det er litt usolidarisk...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå