siDDis Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Nå har eg venta i 2 veker på kabel, idag kom bravida mannen og la det inn tester det og seier at nå er det i orden så stikker han. Så kobler eg til modemet og venter til den lyser 'online' Det skjer aldri, ringer upc 3 ganger og klager etter å ha venta 6 timer. Til slutt seier han siste at det er mulig linja er ikkje innstallert rett og internett signalet er for svakt. Så må han bestille ny Bravida mann som kjem om 1 veke. Er så tragisk.....med Lyse så funka det smertefritt enda etter me sjølv hadde både gravd kabel inntil huset og lagt kabel overalt inni huset. Å leve på naboens trådløse nett er eg lei av, 128kbit upload er jo skandaløst treigt. Bruke remote desktop er heilt håplaust. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Hmmm. Og poenget var? Blir litt teit når man kjører full ironi på topicen... Hvorfor i all verden har du ikke Lyse enda hvis det var så bra? OT: http://folk.uio.no/tfredvik/amo/ Endret 31. august 2004 av L03VIk Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Haha, når jeg leste overskriften visste jeg at det var ironi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå