Janivars Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg har veldig lite peiling på skjermkort og hardware generellt. Kan noen fortelle meg med enkle ord hvor godt dette skjermkortet er? Hvor godt er det i forhold til andre skjermkort som 9800 pro osv.. Skjermkort : 128MB PCI Express™ x16 ATI Radeon™ X800 SE med DVI/VGA - TV-out via S-video port og dual monitor support Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Ingen som har noen peiling på dette? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Ingen som har noen peiling på dette? Lurer på hvor mange ganger du har stilt det samme spørsmålet. Jeg har svart deg før og jeg vet du fikk det med deg, men jeg kan godt svare igjen. Det er bedre enn 9800xt. Det scorer ca 8000 i 3dmark 03. Hva er det egentlig du lurer på? Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 har glemt det, er glemsk av meg .. Nei vil gjerne ha flere sine synspunkter .. Men det er altså et brukbart skjermkort? Hvordan fungerer 9800 xt i dagens bruk? hvor mye scorer x800 xt på 3dmarch greiene.. Kommer det til å holde så lenge jeg har ram osv.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Joa, det er nok et bruktbart kort om det er det du lurer på. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Tenk så her: Du vil få 50-60 FPS i Doom 3 på 1024X780@High, og masse gode FPS i HL2 Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Mye koster kortet på nettet nå? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Det kortet er vel ikke utgitt på markedet ennå. Det eneste stedet jeg har sett at man kan kjøpe det er hos DELL, og da må du kjøpe med en hel PC seff... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Det kortet er vel ikke utgitt på markedet ennå. Det eneste stedet jeg har sett at man kan kjøpe det er hos DELL, og da må du kjøpe med en hel PC seff... Stemmer det. han skal ha seg en Dell visstnok, Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Det kortet er vel ikke utgitt på markedet ennå. Det eneste stedet jeg har sett at man kan kjøpe det er hos DELL, og da må du kjøpe med en hel PC seff... Stemmer det. han skal ha seg en Dell visstnok, stemmer det gutten! vet at det er mye billigere å kjøpe en på komplett eller andre nettbutikker, men poenget er at jeg kjøper gjennom et firma hvor jeg får rimelig god rabatt, skal ik si hvor mye, og de kjøper kunn DELL pcr.. Men jeg trudde det hadde kommet ut jeg.. Det kan vel ikke koste mye mer enn 2000 ihvertfall.. kanskje oppimot 2500 .. btw : får jo ddr2 minne med 533 mhz på dell. Er ikke no tull Endret 31. august 2004 av Janivars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå