Godlike Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hoi, Sliter med å komme på nett med linux-maskinen min som det er nylig installert Slackware 10.0. Jeg har Eicon diva pci isdn kort i maskinen min... Selv tror jeg at det er hisax driveren til isdn-kortet etter å ha lest rundt omkring på diverse forum... Her er problemstillingen: dmesg etter å laste driver (modprobe hisax type=11 id=line0): HiSax: Linux Driver for passive ISDN cards HiSax: Version 3.5 (module) HiSax: Layer1 Revision 1.1.4.1 HiSax: Layer2 Revision 1.1.4.1 HiSax: TeiMgr Revision 1.1.4.1 HiSax: Layer3 Revision 1.1.4.1 HiSax: LinkLayer Revision 1.1.4.1 HiSax: Approval certification failed because of HiSax: unauthorized source code changes spurious 8259A interrupt: IRQ7. Modem query tilbakemelding: ATI Linux ISDN ATI 1 Linux ISDN ATI 2 Linux ISDN Statistics of last connection: Remote Number: none Direction: incoming Layer-2 Protocol: unknown Service: 0 Hangup location: local Last cause: 0000 ATI 3 Linux ISDN 0 ATI 4 Linux ISDN ATI 5 Linux ISDN ATI 6 Linux ISDN ATI 7 Linux ISDN I KPPP får jeg beskjeden: "Initializing Modem" og ikke noe mer når jeg prøver å kople opp... Jeg har forresten prøvd å fulgt denne "guiden" her Noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå