Ingar Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hei. En venn av meg har et problem med sin Nokia 6230. Problemet er at når han legger sanger (MP3) inn på det medfølgende minnekortet, finner han de ikke igjen i "spillelistene" når han skal spille av sanger. Legger han de inn på internminnet, fungerer det fint og han finner de igjen på spillelistene, men ikke på minnekortet. Høres dette problemet kjent ut? Han sitter også på en mac (powerbook), og blir litt frustrert over at det kun følger med software for PC. Noen som vet hvor man kan laste ned software som funker til mac? Mvh Ingar. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Når det gjelder spm 1 så har jeg opplevd at det hjelper å slå av og på telefonen etter å ha lagt til nye MP3 i minnet. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Altså, jeg trur det er slik at han kan spille de av i "Galleri" men ikke i spillelistene. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå