Dollarglis Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Noen som har noen relevante erfaringer med disse to telefonene i forhold til hvlken jeg burde kjøpe. Er møkk lei av min sx1 siden den går i stykker hele tiden. Takk for svar Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Spørr mobilguiden666 han har i hvet fall testet E800 Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Vurderer også en av disse. Noen som har noen gode argumenter? ps. noen som kan sende link til den sammenligningssiden? Endret 15. september 2004 av rikkmund Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 www.amobil.no ? Anyway, har tatt på og sjekket E800, og selve telefonen og materialet er standard samsungkvalitet. Å ta fram tastaturet går greit, og telefonen slarker ikke. Skjermen er også strålende, og telefonen er liten og lett. Selve innholdet har jeg ikke testet, og SL65 har jeg ikke sett på engang.. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 SL65 er oppfølger til SL55 og ser slik ut: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå