Gå til innhold

X-Box Hvor er den billigst?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg er helt mongo? Nei, men hva har nå det med saken å gjøre i alle fall. Ut ifra den siste meldinga di virker det som om en gjennomsnittsperson med Downs syndrom har langt større intelektuell kapasitet enn deg. Alikevel lar du deg ikke hindre. Uansett.

Roamer påpekte at det var fint at denne tråden var lagt under generell diskusjon i stedet for konsoll, med noe jeg oppfattet som sarkasme. Jeg svarte derfor at jeg trodde at denne "feilplasseringa" var gjort med vilje, fordi flere leser generell diskusjon. Om jeg feiltolket Roamer beklager jeg, men det er uansett ingen grunn til å kalle meg nedsettende ting.

Lenke til kommentar

Ut ifra den siste meldinga di virker det som om en gjennomsnittsperson med Downs syndrom har langt større intelektuell kapasitet enn deg. Alikevel lar du deg ikke hindre. Uansett.

-----------------------------------------------------

Jeg skjønner ennå ikke hva du driver med eller mener!!

Det jeg er ute etter er bare å se hvor billigt du kan få x-boxen ikke noe mere en det!!

Kult Bidz det er det billigste jeg har sett kanskje man kan kjøpe en alikevel! hehe!

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-05-06 00:53 ]

Lenke til kommentar

hum, sjekket nettopp multicom.no, og den har gått opp til 2493,- - skal hente min i posten i morgen, og den kosta meg 2295,- :grin:

når jeg bestilte så hadde de 2 xbox'er fortsatt på lager, og de ble vel solgt ut.. og nå står de med 10+ i lager, så de har sikkert fått inn en ny forsendelse med xbox'er, og at evt. microsoft/o.l. har øket prisen litt.

Spillene ligger i alle fall meget lavt i pris, det laveste jeg har sett.. ærlig talt, ett spill som koster 699 på Akers Mic koster 499 hos Multicom.. det er rimelig sykt.

Lenke til kommentar

Hehe, mens vi flamer hverandre her, så vil jeg påpeke at topicen kunne vært mer presis. Xbox er et gangske generelt ord, som ikke sier noe om hva tråden handler om. Den kunne for eksempel hett: "Hvor kan jeg kjøpe Xbox billigst?!"

Alt for mange slike uspesifikke topics her :sad:

Lenke til kommentar

Mulch jeg tenkte ikke på å være så presis med overskrifta til "topic`en" heller, det er jo bare å klikke 1 gang på linken så ser du hva den handler om tar ca 0,1 sekund ( med ADSL) å komme inn å se hva det handler om hvis det ikke passer deg eller noen andre så lukk hele topic`en det er ikke verre en det!!

Og som forfatter av hele greia så bestemmer jeg hva overskriten skal være og ingen annen! :grin:

garrettl.jpg

JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!!

http://9974.rapidforum.com/

I LIKE THIS DO YOU?->http://www.nacho-man.org/idiot/

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-05-07 19:00 ]

Lenke til kommentar

DET var det mest tåpelige argumentet jeg har sett!

LOL!

Hele poenget med en overskrift er jo at den skal si litt om innholdet og lokke folk til å lese den! Helløø? Vær LITT mer spesifik.

Lenke til kommentar

Quote:

DET var det mest tåpelige argumentet jeg har sett! JA DA HAR DU IKKE SETT MYE!

LOL!

Hele poenget med en overskrift er jo at den skal si litt om innholdet og lokke folk til å lese den! Helløø? Vær LITT mer spesifik.

Mulch Ja det er vel det for deg da din MONGO bortsett fra det så handler altså topic`en om ja X-BOX og ikke noe annet! Så hva er problemet??? og hva mener du med spesifikk? at x-box handler om x-box ??

Grav deg selv ned under den stenen du kravlet fram fra din j<ævla fuckings MONGO!!

Og det er jo mange andre som ikke er noe bedre her på forumet eksempel" Morrowind" Doom III osv du får dra ditt også å klage litt da hvis du ikke har noe annet å gjøre.

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-05-09 07:06 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...