AndersT2 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Her fryktelig lyst på en ny PC, selv om dagens er bra nok, men mye-vil-ha-mer heter det. Vil disse kompnentene funge bra sammen, da spesielt Rammen HK: Asus - P5AD2 - Socket 775 - 925X CPU: Intel Pentium 4 550 - 3.4 GHz RAM: ?DDR2 - Corsair Twin2x 5400PRO - 2x512 MB Men når jeg også hiver på dette: Skjermkort: Sapphire Radeon X800XT - 256 MB - GDDR3 - PCI Express Harddisk: Western Digital Raptor 74 GB - S-ata +Det jeg har fra før som er 2xSeagate Barracuda 120 GB HDD og 2x Western Digital 120 GB HDD (Altså 4x120 GB) 1-LG Cd-Brenner og 1-NEC DVD Brenner 1-Creative Soundblaster - Audigy 2 1-Floppy Disk og Noen vifter og lys Vil dette kreve ny strømforsyvning? Jeg har en Chiefteck 360 W i dag Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) du bør nok vurdere en nu PSU ja, selv om den gamle vil kanskje orke det så vil den bli hardt kjørt og det er ikke bra anbefaler denne: (fordi den er ganske billig i forhold til tilsvarende fra f.eks antec eller emermax) http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ASP520WBLA Endret 31. august 2004 av Spirre Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 du bør nok vurdere en nu PSU ja, selv om den gamle vil kanskje orke det så vil den bli hardt kjørt og det er ikke bra anbefaler denne: (fordi den er ganske billig i forhold til tilsvarende fra f.eks antec eller emermax) http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ASP520WBLA Veldig godt alternativ om lommeboka er litt skrantende Lenke til kommentar
durabit Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Kraftkrevende i ett ord takk Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hva med å bare prøve og se hvordan ting går med den Chieftec-strømforsyningen? Ser ikke helt behovet for en 550W strømforsyning, og Chieftec er langt ifra den dårligste produsenten. Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Om du skal bruke så mye cash på et oppsett, må du absolutt bruke litt på ei god strømforsyning. Mist eller OCZ har gode strømforsyninger. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Om du skal bruke så mye cash på et oppsett, må du absolutt bruke litt på ei god strømforsyning. Mist eller OCZ har gode strømforsyninger. Helt enig. Invester i en av de nye Enermaxene. Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg hadde heller ventet med å kjøpe ny pc, med mindre du driter penger Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva med å bare prøve og se hvordan ting går med den Chieftec-strømforsyningen? Ser ikke helt behovet for en 550W strømforsyning, og Chieftec er langt ifra den dårligste produsenten. Sant det, Chieftec lage bra strømforsyninger. Har selv testet begge. Men som sagt må jo først teste for å se om han trenger ny. Sitter med en følse om at jeg kommer til å høre noe om dette Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Mist 550 forsyvningern, er ikke den trekt fra markedet pga feil, det stod noe om det. Microplex sender deg til en fra CTW. Da blir det også å legge inn en PSU for sikkerhetsskyld i regnskapet, og da blir det også nytt Kabinett når jeg bestiller fra Microplex. Har noen testet dette, eller hørt noe om det? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva med å bare prøve og se hvordan ting går med den Chieftec-strømforsyningen? Ser ikke helt behovet for en 550W strømforsyning, og Chieftec er langt ifra den dårligste produsenten. Sant det, Chieftec lage bra strømforsyninger. Har selv testet begge. Men som sagt må jo først teste for å se om han trenger ny. Sitter med en følse om at jeg kommer til å høre noe om dette Mener å ha lest at det er Antec som lager strømforsyninger til cheiftech. Er dog ikke sikker Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Jeg hadde heller ventet med å kjøpe ny pc, med mindre du driter penger En liten utdypning kunne vel ha hjulpet. Og ja jeg driter penger. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 uansett du om du kjøper ny psu eller om du tester den gamle først, så velg da et annen kabinett, et fra lian li, eller et raidmax dersom det ikke skal være så dyrt....mye bedre kvalitet og pene utseende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå