voice- Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har per dags dato en Siemens SX1. Den valgte jeg fordi den har "alt". Den er en liten datamaskin, og har stabiliteten til Windows 95. Leter etter en ny telefon. Jeg vil ha en klapptelefon som skjuler/beskytter skjerm og taster. Bluetooth, IR, minnekort o.l. bryr jeg meg ikke om lengere. Jeg bruker det ikke uansett. Prioritetslista ser slik ut: Gode taster Enkelt menysystem God batteritid Pris Robust telefon Skjerm- og kamerakvalitet Utseende Anbefalinger? Lenke til kommentar
voice- Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Litt drøy på pris i forhold til telefonen du får, er den ikke? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Siemens S65. Dog ikke klapp... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 har samsung 710 blåtann ? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Vil du ha en skikkelig robust telefon som ser helt ok ut, Siemens M65. Den har ok enkle og logiske menyer! batteriet er heller ikke værst om du slår av IR/GPRS! Ta en titt på den eller storebror S65! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå