Gå til innhold

Hjemmekino, NAD L70 og micropod høytalere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Dette er sikkert brukbart for folk flest, men det er mulig å få mye bedre valuta for pengene ved å heller kjøpe noe annet, der du ikke betaler like mye for utseendet slik tilfellet er med Podspeakers.

Slike DVD-receivere er heller ikke optimalt i forhold til prisen. Du får mer for pengene dersom du handler inn separate komponenter. Det er mye kjekkere å få mest mulig for pengene, for å slippe å angre i etterkant.

Mitt forslag til et lydmessig mye bedre oppsett, som også er lettere å oppgradere dersom det skulle bli aktuelt ved en senere anledning:

DENON AVR-1705 Hjemmekinoreceiver eller Yamaha RX-V450

NAD T533 DVD-spiller

DALI Trio AV/system Høyttalersystem

Jeg aner ingenting om Denon AVR-1705, men det er en helt ny modell og arvtager for Denon AVR-1604, som var veldig populær og som gav god valuta for pengene. Yamaha RX-V450 vet jeg derimot at er en meget habil receiver. Yamaha gjør stort sett rent bord i alt av tester i denne prisklassen (denne er kanskje den som har blitt skrytt mest av når det kommer til lyd per krone :). Slo blant annet en utgående modell fra Denon, som koster 5000kr). Jeg har Yamaha-receiver selv og er kjempegodt fornøyd med den!

Mvh. Anders

Endret av atsjoo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...