Admin'c Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Beklager moderatorer at jeg var litt kjapp i forrige post, ville ha rettet det opp hadde jeg fått en pm men ok Ser på NAD L70 DVD-receiver og Micropod 5.1 høyttalersystem Er dette brukbart for en vanlig person som ikke har store krav? Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Hei. Dette er sikkert brukbart for folk flest, men det er mulig å få mye bedre valuta for pengene ved å heller kjøpe noe annet, der du ikke betaler like mye for utseendet slik tilfellet er med Podspeakers. Slike DVD-receivere er heller ikke optimalt i forhold til prisen. Du får mer for pengene dersom du handler inn separate komponenter. Det er mye kjekkere å få mest mulig for pengene, for å slippe å angre i etterkant. Mitt forslag til et lydmessig mye bedre oppsett, som også er lettere å oppgradere dersom det skulle bli aktuelt ved en senere anledning: DENON AVR-1705 Hjemmekinoreceiver eller Yamaha RX-V450 NAD T533 DVD-spiller DALI Trio AV/system Høyttalersystem Jeg aner ingenting om Denon AVR-1705, men det er en helt ny modell og arvtager for Denon AVR-1604, som var veldig populær og som gav god valuta for pengene. Yamaha RX-V450 vet jeg derimot at er en meget habil receiver. Yamaha gjør stort sett rent bord i alt av tester i denne prisklassen (denne er kanskje den som har blitt skrytt mest av når det kommer til lyd per krone . Slo blant annet en utgående modell fra Denon, som koster 5000kr). Jeg har Yamaha-receiver selv og er kjempegodt fornøyd med den! Mvh. Anders Endret 31. august 2004 av atsjoo Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Stikk innom hifiklubben nå! De har anlegget du lurte på til 5000kr Vær rask, de tømmer seg for alt av utgående modeller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå