Fjelldal83 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hei Hvordan kan jeg få målt temperaturen på mitt skjermkortet som er et ATI Radeon 9600 pro Fireblade edition ? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 På mitt FX 5700U så har jeg temp måler, heheh (ikke ta det personlig... ) Men jeg mener at det skal være innebygd temp sensur på de fleste R9600 kortene. Ellers kan du ta en temperatur måler å legge den intil.. (pass på kortslutning...!) Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Hvor går jeg da for å finne temperaturen? Blir plaget med at alt på skjermen fryser untatt musa.. Tror det kan ha noe med skjermkortet... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 du kan f.eks legge inn everest (google it). med det kan du få opp ei oversikt over pc'en temperaturar. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hvor går jeg da for å finne temperaturen? Blir plaget med at alt på skjermen fryser untatt musa.. Tror det kan ha noe med skjermkortet... Jeg finner det ved å gå inn på "Egenskaper" på "Skrivebordet". Får opp et lite vindu, trykker på "Instillinger" og så på "Avansert". Får da opp et nytt vindu bla der det står grafikk kort navnet. Der kan man som oftest gjøre en haug med innstillinger... man finner også tempen der. Dette gjelder først og fremst de nyere skjermkort... Lenke til kommentar
jonni_70 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det er vel bare xt kort i ATI som har temp. måler er det ikke det da? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det har ikke temp. sensor, nei... glem det eller kjøpe en sensor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå