Jabbala Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hei. Etter at jeg formaterte maskina mi for ikke så lenge siden gadd jeg ikke installere opera med en gang. Nå sliter jeg med at det spretter opp vinduer i explorer. Dette skjer også når jeg spiller spill.... Opplever flere ganger at jeg sitter og spiller cs og plutselig går pcen ut til windows og et vindu åpner seg! Utrolig irriterende . Har kjørt scan med både ad-aware og norton. Men det dukker bare opp igjen! Er det noen måte jeg kan fjerne popupsene på? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Du kan jo f.eks bruke denne: Google HotBar. Jeg har denne, og syntes det fungerer kjempebra! Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Du har helt klart fått "spyware" på maskinen din. Prøv spybot HER. Den kanskje kan finne synderen. Hvis ikke får du finne et annet program. Har hørt om hijack this og CW chredder eller noe slikt men jeg husker ikke helt. Bruk søkerfunksjonen Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 er Ad-Aware'en din oppdatert da ? kan jo prøve SpyBot også.. og btw... bruk opera... simply the best Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 er Ad-Aware'en din oppdatert da ? kan jo prøve SpyBot også.. og btw... bruk opera... simply the best Ikke start en sånn Opera er best tråd nå da...den blir bare stengt. Det vet du/dere! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Der får du igjen for å bruke en dritdårlig nettleser Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Der får du igjen for å bruke en dritdårlig nettleser Hehe ja ser det... Bruker Opera til vanelig (sitter med det nå), men skulle bare bruke explorer til å hente drivere osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå