lino Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) #Link fjernet av moderator# formidler salg/kjøp av brukte skolebøker, både for videregående og høyskole/universitet. Tjenesten er selvsagt gratis. Genialt for alle studenter/skoleelever Jeg har ikke hatt befatning med utviklingen av disse sidene, jeg er bare en meget fornøyd bruker som mener de fortjener all omtale de kan få! Endret 1. september 2004 av Afseth Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Og det kommer du med nå?!! :!: Tror nok de fleste har kjøpt bøker allerede. Jeg kjøpte bare 2 nye bøker og resten brukte, det sparer man masse på Lenke til kommentar
lino Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Ikke alle som har like hastverk med å skaffe alle bøkene da Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har ikke kjøpt en eneste bok ennå. Fikk nettopp plass på en annen skole så det er kanskje like greit å ikke kjøpe feil bøker. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Fint tiltak for studenter med dårlig økonomi. Men litt rart du poster et slikt innlegg første dagen du er registrert Endret 1. september 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Fint tiltak for studenter med dårlig økonomi. Men litt rart du poster et slikt innlegg første dagen du er registrert Enda mer "rart" siden ett annet innlegg som er DØNN likt har blitt stengt av moderator litt tidligere (fikk ikke lest det siden moderator fjernet det for fort.) Stengt tråd : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=290377 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jaja, da stenger vi denne også da. Håper vedkommende tar hintet snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg