FpsStu Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Klarte å være så dum og IKKE ta en sånn elevdagbok sak... Er det noen som vet hvor jeg får tak i en sånn, evt føler for å donere bort rabattkupongene? (bare til subway og megazone) Endret 31. august 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Spør noen tillitsvalgte ellerno..? Heh, liker slike reklamefinansierte boktingopplegg.. *mimre om da vi fant en eske med 100 skolebøker som hadde tyggispakke inn hver* Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 har vel på kontoret?? var å besøkte kompis i dag,og fiksa meg 5 stykker..selvom jeg er ferdig med skolen... platekompaniet rabatt up in here! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Er det elevrådene som deler dem ut? Er det ikke kun fra et reklamebyrå eller noe? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 har vel på kontoret?? var å besøkte kompis i dag,og fiksa meg 5 stykker..selvom jeg er ferdig med skolen... platekompaniet rabatt up in here! Hvilken skole er dette? kanskje jeg kjenner noen som kan skaffe meg det Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 alle skolene har vel omtrent samma boka... men dette var på elvebakken vdg i oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå