chairgame Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 jeg lurer på om det går ann å bytte de 4 LEDs fra en kabinettvifte til en annen trasparant vifte uten LEDs? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 feil post kanskje? men det skal gå helt fint Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 hvordan får jeg koblet strøm til LEDs da? ( viste ikke om denne passet noen andre steder bare flytt den) Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hvordan får jeg koblet strøm til LEDs da? ( viste ikke om denne passet noen andre steder bare flytt den) bare be en moderator om å flytte den til casemodding eller en annen post, men hvis du skal flytte de over så regner jeg med at det bare er å flytte de rett over på en ny 12 volt,. eller er det feil? dere som har litt peil Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) jeg er ikke noe supergeni på kopling av ledninger, så er det mulig å få en slags guide? og jeg tror også at det kanskje må være hull til LEDene, siden det er det på de som har dem originalt Endret 31. august 2004 av magnusloe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå