am3k Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ehhh--- 2x240 radiatorer eller? Lenke til kommentar
sasund Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Ehhh--- 2x240 radiatorer eller? ehh... ja Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Her er mitt oppsett i rekkefølge. Pumpe - Swiftech MCP-600 Rev. 2 CPU - Danger Den TDX GPU - Danger Den Maze4 Radiator - ThermoChill-he120.3 Vanntank - Hjemmelaget plexitank Klikk for større bilde. XenZor Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 har sett mange fine bilder og slikt nå, kunne noen ha orket å ha lagt ut temperaturer og? lurer på det, har tanker om å skaffe meg vann selv, så vil jeg se om det har noen hensikt med tanke på temperatur... Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 og hvor mye det har kostet helst... Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Her er mitt, rekkefølgen er: Pumpe Radiator CPU GPU PSU NB HD Tank Her er tempen på Idle etter ca. 1 døgn PS! Har en Prescott så tempen er slettes ikke bad! Pris kommer jeg tilbake til Endret 16. september 2004 av Wunder Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Her er tempen på mitt system. Nå har maskinen stått å jobbet på 100% load hele dagen, og viftene står å tusler på minimumshastighet. (Vantec Nexus viftekontroller) XenZor Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Vanntank - Hjemmelaget plexitank http://xenzor.net/tb/h2o_tb.jpg Pen tank du har laget, XenZor! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Tank BIE ll rad i kab BIE ll rad i kjeller RBX blokk på cpu MAZE 4 på skjermkort Danger den blokk på hk Pumpe Eheim 1048 CPU temp ca 17-20 grader Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Takker, jeg og Bofur har laget to like tanker til masknene våre. Du kan finne mer detaljer på min hjemmeside eller i workloggen XenZor Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Snekker'n, ville det ikke vært bedre å ha begge radiatorene i kjelleren? Nå vet jo ikke jeg tempen din i kabisset, men trekker ikke den bare opp vanntemperaturen? Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Snekker'n, ville det ikke vært bedre å ha begge radiatorene i kjelleren? Nå vet jo ikke jeg tempen din i kabisset, men trekker ikke den bare opp vanntemperaturen? Tenkte på akkurat det samme. Han benytter iallefall rette rekkefølge for å bli minst mulig påvirket av dette. Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 . . . eller han vil senke den generelle temperaturen i kabinettet for å kjøle mosfet, kondensatorer, harddisker osv på ein støysvak måte. . . . eller han vil sikre at eventuell fuktighet blir kondensert på radiatoren i staden for slanger og blokker. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Snekker'n, ville det ikke vært bedre å ha begge radiatorene i kjelleren? Nå vet jo ikke jeg tempen din i kabisset, men trekker ikke den bare opp vanntemperaturen? Tenkte på akkurat det samme. Han benytter iallefall rette rekkefølge for å bli minst mulig påvirket av dette. Joda det hadde det sikkert , men årsaken er at om jeg skal ha kabinettet med meg har jeg ordnet det slik at det er et øyeblikk å koble fra den som står i kjellern, dette gjør jeg bak på kabinettet og dermed har jeg fortsatt vannkjølingen inntakt . Når det så gjelder kondens har ikke det vært noe problem ,selv ikke vinterstid med en vanntemp på mellom 5-8 grader og kun den rad i kjellern . Endret 16. september 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 xenzor. er det bare kjøleveske du har oppi vannet, eller har du noe uv reaktivt greie? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Er så kort vei for slangene å gå så tok bare tank-pumpe-cpu-rad. AC tanken er jo litt kjølende i seg selv også, og er plassert under radiatoren og får også luft på seg. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 xenzor. er det bare kjøleveske du har oppi vannet, eller har du noe uv reaktivt greie? Ikke noe UV-raktivt i vannet, bare 5% Zerex Racing Super Coolant. XenZor Lenke til kommentar
Niclas Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) XenZor, jeg tar av meg hatten. Ufattelig pent "opplegg" du hadde. En dag kanskje jeg klarer å sette sammen noe så ufattelig ryddig og pent. kjører: - Swiftech pumpa XenZor har >< - RBX - Maze 4 GPU - Black IE 2 - Dual Bay resorvior - 13mm ID slanger. - Uv tilsettning og dette i batterivann sammen med litt Acfluid. Indre del av maskinen http://www.home.no/elitevikings/Riggen/Pce-mat.JPG Maskinens yttre (ps, bildet er dårlig og kabbiset ikke vaska etter montering, noe som er tydelig på lakken... man skal ikke vaske lakkede ting før 14 dager etter lakkering) http://www.home.no/elitevikings/Riggen/Riggen%20min.JPG edit, adda id på slangene Endret 16. september 2004 av Niclas Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 xenzor. er det bare kjøleveske du har oppi vannet, eller har du noe uv reaktivt greie? Ikke noe UV-raktivt i vannet, bare 5% Zerex Racing Super Coolant. XenZor ok, takk. nydelig arbeid Lenke til kommentar
teq Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 xenzor. er det bare kjøleveske du har oppi vannet, eller har du noe uv reaktivt greie? Ikke noe UV-raktivt i vannet, bare 5% Zerex Racing Super Coolant. XenZor Okej... Så ut som bringebærsaft... :!: Pent kabinett. Mitt siste prosjekt (ikke i mitt eie, dessverre): Mist-kit med swiftech GPU- og NB kjølere. Tank-pumpe-radiator-cpu-gpu-nb-tank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå