Gå til innhold

ditt vannkjølings system

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snekker'n, ville det ikke vært bedre å ha begge radiatorene i kjelleren? Nå vet jo ikke jeg tempen din i kabisset, men trekker ikke den bare opp vanntemperaturen?

Tenkte på akkurat det samme. Han benytter iallefall rette rekkefølge for å bli minst mulig påvirket av dette.

Lenke til kommentar
Snekker'n, ville det ikke vært bedre å ha begge radiatorene i kjelleren? Nå vet jo ikke jeg tempen din i kabisset, men trekker ikke den bare opp vanntemperaturen?

Tenkte på akkurat det samme. Han benytter iallefall rette rekkefølge for å bli minst mulig påvirket av dette.

Joda det hadde det sikkert , men årsaken er at om jeg skal ha kabinettet med meg har jeg ordnet det slik at det er et øyeblikk å koble fra den som står i kjellern, dette gjør jeg bak på kabinettet og dermed har jeg fortsatt vannkjølingen inntakt . :thumbup:

Når det så gjelder kondens har ikke det vært noe problem ,selv ikke vinterstid med en vanntemp på mellom 5-8 grader og kun den rad i kjellern .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

XenZor, jeg tar av meg hatten. Ufattelig pent "opplegg" du hadde. En dag kanskje jeg klarer å sette sammen noe så ufattelig ryddig og pent.

kjører:

- Swiftech pumpa XenZor har ><

- RBX

- Maze 4 GPU

- Black IE 2

- Dual Bay resorvior

- 13mm ID slanger.

- Uv tilsettning og dette i batterivann sammen med litt Acfluid.

Indre del av maskinen

http://www.home.no/elitevikings/Riggen/Pce-mat.JPG

Maskinens yttre (ps, bildet er dårlig og kabbiset ikke vaska etter montering, noe som er tydelig på lakken... man skal ikke vaske lakkede ting før 14 dager etter lakkering)

http://www.home.no/elitevikings/Riggen/Riggen%20min.JPG

edit, adda id på slangene

Endret av Niclas
Lenke til kommentar
xenzor. er det bare kjøleveske du har oppi vannet, eller har du noe uv reaktivt greie?

Ikke noe UV-raktivt i vannet, bare 5% Zerex Racing Super Coolant.

XenZor

Okej... Så ut som bringebærsaft... :!: Pent kabinett. Mitt siste prosjekt (ikke i mitt eie, dessverre):

Mist-kit med swiftech GPU- og NB kjølere.

Tank-pumpe-radiator-cpu-gpu-nb-tank

skraabakl.jpg

side.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...