Gå til innhold

Hva synes dere om dette designforslaget?

Anbefalte innlegg

Og da prøver vi igjen..

Har til nå kommet fram til at følgende skal endres på:

- menyen, gjøre noe mer ut av den

- footer

- muligens skifte bakgrunnsfarge, kommer med fler alternativer etterhvert.

Har ikke fått gjort noe av dette grunnet tidsmangel.

Hvis noen andre har noe å tilføye, så ikke vær redd for å skrike ut!

LINK

edit: Link til den første tråden.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Headeren tok vel en del av ommerksomheten, gadd nesten ikke se på resten av siden, bare stirre på den :p

Ellers helt grei, men teksten i headeren av litt vanskelig å lese.

Lage en litt mer spendende meny?

Ellers helt ok, men ro ned headeren litt ;)

Lenke til kommentar

Ikke værst, likte godt navigasjonsmenyen. Ellers har jeg noen andre synspunkter:

1. Jeg får intrykk av siden er veldig liten, kanskje gjøre den mer bredere?

2. På andre siden er headeren veldig dominerende og stor iforhold resten siden. Jeg må bøye øynene for å lese contenten.

3. Headeren var veldig billig og lett, likte ikke splittelinjene, kanskje fjerne den?

Lykke til med rettingen :thumbup:

Lenke til kommentar

Altså: Når noen kommer på siden din er det jo innholdet som teller. Om det er en personlig hjemmeside så bør jo innholdet være om deg, og det bør stå i spissen for hva du har på siden din. Men hvilken nytt har det om du skriver enn så vakkert om deg selv, men ingen "klarer eller gidder" leser det, fordi headeren din er dobbelt så stor tar all oppmerksomheten. :p

Kom kanskje litt rart ut, men du tar vel poenget ;)

Lenke til kommentar

bra detta.

eneste er at den kanskje er i det minste laget og headeren var litt for stor IMO, eller er det at den er for langt nede?hmm.. vet ikke.. kanskje litt av begge deler :p

er litt vanskelig å lese, kanskje fordi det er hvit rundt så ikke tenk på det. :p

Ellers BRA arbeid!

:thumbup:

Lenke til kommentar

Okey, har bestemt meg for å gjøre noe mer ut av headeren, og i det hele tatt gjøre noe mer ut av alt. MEN, grunnen til at jeg vil ha denne enkel, er fordi jeg ønsker å lære meg css og html (har sagt det en stund nå). Og da vil jeg ikke at designet skal være for avansert, så jeg ikke skjønner en dritt av kodinga og gir opp.

Marvil: Vet selv (ikke for å skryte) at den gamle er bedre, men det funker ikke i det hele tattt i forhold til kodinga. Når jeg skal oppdatere må jeg flytte bilder rundt omkring i Dreamweaver, og de som er kjent med layers i dw vet at man kan flytte de fritt rundt med hjelp av mus og tastatur. Det er altså det jeg gjør, og det blir passe ubrukelig etterhvert, hvertfall med så mange elementer den nåværende sida er bygd opp av.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...