GRendal Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hei jeg har peilet min nye PC inn på 23DB, lurer på hvor mye denne hard-disken støyer? takk for svar Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) hei jeg har peilet min nye PC inn på 23DB, lurer på hvor mye denne hard-disken støyer? takk for svar Sjekket western digital sine sider? NEI, DET HADDE DU IKKE! Acoustics Idle Mode 32 dBA (average) Seek Mode 0 36 dBA (average) Endret 31. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Fikk meg nettopp en slik disk selv, og selv om støynivået høres høyt ut, så er det absolutt ikke det. Selv for en med vannkjøling så var støynivået spesielt høyt. Faktisk utrolig stille. I forhold til min gamle 80GB WD som bråker som et uvær. Uansett, den eneste støyen jeg har hørt spesielt til er litt knitring under HARDT arbeid. Med riktig støydemper så er den meget stille. Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 De fleste har vel utstyr som tilsammen støyer mer enn denne!? Har selv en slik og har ting som støyer mere f.eks psu og skjermkort. Den høres når den jobber, men har du kabinettdøra lukket så forsvinner mye av støyen. Og har du døra åpen vil du likevel få flere støykilder så støy er ingen grunn for å ikke kjøpe en slik disk. Forresten harleg å starta windows etter å ha fått en slik disk! Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 jeg trenger en disk som ikke støyer mer enn max 25 db. er det noen sånn disk som finnes? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 jeg trenger en disk som ikke støyer mer enn max 25 db. er det noen sånn disk som finnes? TVILER! Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) hvor kjøper jeg støydemping?, og hvilke type vifter mener dere at jeg bør kjøpe til dette oppsettet? DB 26 vifter, 32 eller 38= Endret 31. august 2004 av GRendal Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hvor kjøper jeg støydemping?, og hvilke type vifter mener dere at jeg bør kjøpe til dette oppsettet? DB 26 vifter, 32 eller 38= 26 selvfølgelig. www.microplex.no Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 GRendal: du har jo allerede bestilt raptoren da, dessuten bråker chipset vifta på msi kortet ditt så mye at den overdøver alt annet Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 søker man i GRendals poster ser det ut som om han bygger minst en ny pc i uka. Aner ikke hvor mange skjermer han heller har kjøpt her. Uansett: Lykke til med din nye PC da GRendal Jeg digger raptoren min. Kanskje det beste kjøpet jeg gjorde på min maskin Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Kunne ikke vært mer enig. Utenom at raidkontrolleren tar ca. 7 sekunder får å finne disken, så er jeg inne i Windows på ca. 8-9 sekunder. Forresten, var nesten sjokka når jeg installerte Windows Xp og var totalt ferdig etter knappe 7 minutt. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 GRendal: du har jo allerede bestilt raptoren da, dessuten bråker chipset vifta på msi kortet ditt så mye at den overdøver alt annet hehe... Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 men er det noen som vet hvordan jeg støydemper en raptor? strikker osv? hvor får jeg kjøpt dette... tar i mot alle poster utenom " lykke til med kjernekraftverk" innleggene til veggis.. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 jeg trenger en disk som ikke støyer mer enn max 25 db. er det noen sånn disk som finnes? Seagate Barracuda IV med ei plate og ett skrivehode =) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har en slik til raptoren min. Hører som sagt ikke noe annet enn knitrelyder under hardt bruk. Lenke til kommentar
insider Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Er veldig fornøyd med min rapror enetse støyen som egentlig høres gost er vibrasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå