Gå til innhold

Deres Mobil Historikk?

CaZpeR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er mine telefoner som jeg har hatt:

Motorola d460

Utrolig go' telefon, men måtte alltid memorere telefonnummerene når jeg skulle sende melding da den ikke klarte å hente de ut fra telefonkatalogen.

Nokia 6150

Kjøpte den med engang den kom, betalte 4500,- for den. Utrolig rå, hadde den i ca 1 år.

Nokia 7110

Elsket denne telefonen helt til vinteren kom , 20 - ute og 20 + inne, ble kondens i telefonen og motstander løsnet av kretskortet.

Nokia 3210

( lånte av søs da 7110 gikk til helvete. hater denne fonen) :mad:

Samsung A300

Min første flipp telefon, tålte mye den, deilig telefon, fant en bug ved å kjøre den mot IR, surfe, sende melding og ringe til den samtidig. Leverte den da 3 ganger og fikk reklamasjon på den :innocent: Gjorde dette rett før det hadde gått 1 år.

Nokia 6610

Bra telefon, men trengte 2 service'er før den ble ok. Fant også en bug på denne ved å kjøre samme saken som på Samsung, :innocent: Reklamasjon =)

Elkjøp liker ikke meg etter dette...

Samsung E700

Bra telefon, men tåler ikke en dritt. Fjæra røyk ved å flippe den igjen, ble garanti etter mye krangel. Senere så sprakk indre display ved å flippe den igjen.

IDAG:

Nokia 3510i

Låner den av dama. Hater telefonen, men får lest meldinger i allefall.

Lenke til kommentar

Bosch 1kr telefon (akkurat som Motorola Microtac, bare uten flippen).

Philips Diga

Ericsson 688

Ericsson 768

Siemens S25 ("farge" skjerm!)

Nokia 8210 (den var liten!)

Nokia 3310 (1kr, såkalt "fyllaphone")

Ericcson T68 (oppgraderte SW til T68i, og kjøpte mp3 spilleren)

Motorola T720 (gikk tilbake til T68i)

Sony Ericsson P900 (herlig)

Lenke til kommentar

Vel, er vel ikke akkurat største lista men:

Ericsson (husker ikke modellen, men gikk an å bytte sånne små fargedeksler på taste-panelet)

Siemens C25

Siemens C35

Nokia 7110

Nokia 7210

Nokia 6600 (den jeg bruker i dag)

Har ikke for vane å bytte mobiler hele tiden, tror faktisk ikke jeg kommer til å bytte 6600 på en god stund ennå, om ikke det skulle skje noe spesielt med den.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...