lise marie Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Tenkte meg en tur på komplett nå. Noen som vet om BT funker til overføring av FW12, eller om man må ha dca 510 (el no sånt). Evt om en type er bedre til det enn andre..... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 nei, BT funker ikke, 510 funker fint Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hvor kan man laste ned firmwares til S65? Unnskyld hvis det har blitt posta før! Nettop kjøpt meg mobilen, og aner ikke noenting av funksjoner på den, f.eks å lese av hvilken FW den har osv (Sånne spesielle ting ) Takker for alle svar! =) (Veit ihvertfall at jeg må kjøpe meg DCA 510) Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 For øyeblikket er firmwaren fjernet fra Siemens sine sider, anngivelig fordi den ikke er godkjent av de ulike GSM operatørene ennå..... Normal vil du finne den her: http://www.siemens-mobile.com/cds/frontdoo...NrNrNrN,00.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå