danilovic Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 hvordan kan de si at de vat at "han/hun" finnes da? HA! Hvis du er en vettug kristen, sier du at du tror det. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 hvordan kan de si at de vat at "han/hun" finnes da? HA! Hvis du er en vettug kristen, sier du at du tror det. " vettug kristen" finnes det?? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 hvordan kan de si at de vat at "han/hun" finnes da? HA! Hvis du er en vettug kristen, sier du at du tror det. " vettug kristen" finnes det?? Ja, det er bare ikke de mest ekstreme. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 hvor finner jeg disse folkene? må se det med mine egene øyene! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 hvor finner jeg disse folkene?må se det med mine egene øyene! Spør en troende, men ikke praktiserende... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 hvis jeg finner en så skal jeg spørre ... men men .. back to topic ... jeg er en gud PS: er det ikke noen bra "lover" da? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 hm.. dette hørtes jo ut som en plan.. logiske "lover" og buda var jo ganske bra! får trosamfunnet støtte fra staten eller? hva gjør man med de som synder og kjøper butikkpc? eller hvis man tilfeldigvis kommer ut for den ulykken at man faktisk dreper noen, hva skjer da? får man rabatt på cola i butikken? og.. kan man ha andre guder enn deg? (Kebab GUD) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 hm.. dette hørtes jo ut som en plan.. logiske "lover" og buda var jo ganske bra! får trosamfunnet støtte fra staten eller? nei .. jeg vil ... EHH jeg mener vi vil at staten skal brenne ! .. sååå hva gjør man med de som synder og kjøper butikkpc? eller hvis man tilfeldigvis kommer ut for den ulykken at man faktisk dreper noen, hva skjer da? får man rabatt på cola i butikken? Istede for å si "Du skal ikke drepe" så vet jeg at det er ikke altid så lett .. derfor "Prøv å ikke drep noen" Alle som kjøper Pc på Elkjøp(osv) kan brenne i HÆLVETE (eller Porsgrunn som det heter i 7p7) rabatt på cola ... det må jeg se nermere på.. og.. kan man ha andre guder enn deg? (Kebab GUD) det er heeeelt valgfritt ... så lenge du ikke ber til den kristene guden.. for da blir du bannlyst..... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 ........... ja ..... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Mye koster det å være med da ? Lenke til kommentar
gotark Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 vel vel. Lov nr4 var ganske vettug da. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Mye koster det å være med da ? 100% gratis ... Lenke til kommentar
Exidiez Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 ikke enig kebab, følg norske lover ellers gjør hva f.... som det passer deg! Ditt liv dine valg! - ikke andres, men pass deg! den sterkestes rett er gjelder fremdeles..... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg vil bare si, jeg joiner dere Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvorfor bruke til og krefter på en ny religion? Hva skal opplyste mennesker med religion egentlig? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 det er det som er poenget med 7p7 .. å gjøre narr av alle andre religioner .. det er altså en antireligion .. hadde jeg satset stor ville jeg sikkert fått flere tusen folk med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå