Kebab GUD Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Jeg er her ikke som en representat av 7p7 men som en GuD.. Jeg skal ikke tvinge noen av dere til å bli med oss men jeg vil si hva vi står for.. 1: Ingen kirker/synagoger/templer.. 2: Ingen pedofile prester.. (bra for katolske små barns familier) 3: Ingen å be til .. (valg fritt) 4: Ingen hellig bok 5: Egene skoler (ikke religiøse men bare bedre en de norske) 6: Vi sier ikke du skal gi bort penger for så å samle de inn i kirken 7: Kun 5 bud* .. *: De 5 Bud! nr1: Gjør hva du vil .. nr2: Prøv å ikke drep noen nr3: Prøv å unngå å ta noe som ikke tilhører deg nr4: Aldri!! ALDRI!! under noen omstendigheter skal du ha en butikk kjøpt pc. (IBM.Compaq.HP.Dell osv.) nr5: Lev i harmoni med naturen.. _________________ Liker litt tøffe jenter jeg.!!! Hvem er DU?? [ Denne Melding var redigert av: Kebab GUD på 2002-05-05 22:03 ] Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 tja er personlig ateist og sjølutnevnt guru. mine bud er nokså like sjøkapteinens #1 jeg har alltid rett #2 om jeg mot all formodning har feil, se #1 Lenke til kommentar
runeb Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Har sansen for Church of Robotology's (Futurama) enkle bud i basic kode: 10 SIN 20 GOTO HELL [ Denne Melding var redigert av: runeb på 2002-08-06 23:50 ] Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 10:07, [email protected] skrev:o kan du svare på hvorfor du spammet i min tråd?? Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Når ble en "o" spam? Sånn jeg har oppfatta det, er spam uønsket reklame som kan komme i en del forskjellige former (forum, nyhetsgrupper, IRC, mail, etc). En mer passende setning ville vært "hvorfor skriver du sånt meningløst dr.." i posten min? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Dropp alle de reglene! Gå for kardemommeloven, er lett å huske, og bare en lov (Strengt tatt 3, men de er slått sammen så vi sier en :smile: ) Sparer masse på dommerstanden da "Du skal ikke plage andre, du skal være snill og grei, og forøvrig kan du gjøre som du vil" :smile: I norsk rettsterminologi: §1 - Du skal ikke plage andre. §2 - Du skal være snill og grei. §3 - Forøvrig kan du gjøre som du vil. Plasser meg som snill dikt errr... President på toppen, så skal alt bli bra :razz: (Se forøvrig sig ) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. august 2002 Forfatter Del Skrevet 8. august 2002 Spam er poster uten fornuftig innhold og/eller gjentagelser "o" er spam! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Quote: Den 2002-08-08 15:27, Kebab GUD skrev:Spam er poster uten fornuftig innhold og/eller gjentagelser Ja, det burde du vite! :razz: Der SpamMeister! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 hmmm... jeg er med i trosamfunnet "vanlig" jeg så..... der skal man bare være vanlig for å være med.. :smile: (det vil si.. kristendommen og den slags tull, trur man ikke på, det er bare eventyr....) Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Hadde du slengt på 365 helligdager i året hadde jeg meldt meg inn... :smile: [ Denne Melding var redigert av: Kong_Tom på 2002-08-09 22:51 ] Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Herre min hatt. Når skal man få gjort noe da. 29 februar? Åneida. det blir for lett. 254. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Så vidt meg bekjent, tror man på noe i en religion? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Så vidt meg bekjent, tror man på noe i en religion? ja .. jeg er en gud .. men du trenger ikke å be til meg .. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Så vidt meg bekjent, tror man på noe i en religion? ja .. jeg er en gud .. men du trenger ikke å be til meg .. Hva er vitsen med å tro på deg når jeg vet at du finnes? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 kristene folk sier de "Vet" at "gud" finnes .. så hva er vitsen i å tru på ahn da? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 kristene folk sier de "Vet" at "gud" finnes .. så hva er vitsen i å tru på ahn da? Fordi det ikke kan bevises. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 hvordan kan de si at de vet at "han/hun" finnes da? HA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå