-Teddy- Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har ikke testa, men han jeg *HOfikkcdkeyenavST* får det ikke til. Og han kan data SKIKKELIG... Men en annen kompis har spcrack så.... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Har testet SP2 nå, virker ok. Hadde ikke problemer med serial. Eneste som sluttet å virke var StyleXP, så nå ser hele skrivebordet mitt fucked up ut Sjekka etter Oppdateringer. Fant ny version av Style XP for SP2 =) Endret 31. august 2004 av Wabby Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Er SP2 kommet ut på norsk ennå? Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Innstallerte i går. Hadde store problemer med favoritt programmer som ikke funket lengr og lyddrivere som sluttet å funke. Avinnstallerte. Noe må ha hengt igjen, for programmene funket forsatt ikke. Installere windows på nytt fra grunnen og kjører SP1. Alt funker fint nå og ingen mer SP2 på meg. Lenke til kommentar
piit Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Er SP2 kommet ut på norsk ennå? Nope, det skal visst komme i midten av september. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Men jeg har også hørt at f.eks Kazaa og DC++ er programmer SP2 ikke lar få lov til å kjøre?!? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Men jeg har også hørt at f.eks Kazaa og DC++ er programmer SP2 ikke lar få lov til å kjøre?!? kommer ann på hvordan du konfigurerer brannmurern. Jeg har nå fikset Style XP for SP2, Kazee, Torrents og DC++ fungerer som gull her =) Er kjempe fornøyd Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Wabby kan du gi meg link til StyleXÅ som funker til StyleXP? Søren heller clickwh0re virker ikke! Et program til spillet Kings of Chaos som er på nettet så du kan få flere folk! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Wabby kan du gi meg link til StyleXÅ som funker til StyleXP?Søren heller clickwh0re virker ikke! Et program til spillet Kings of Chaos som er på nettet så du kan få flere folk! http://www.tgtsoft.com/download.php Du trenger en ny reg-key. Det finner du nok ved å google litt om du ikke har en som alt ligger på maskinen. Tok meg 3 min å finne på nettet i allefall Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Etter å ha instalert Sp2 får jeg masse chock i CS. Noen osm veit hvorfor? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Får melding om at Nero6 ikke er kompatibel med operativsystemet.Meldingen kan ignoreres og programmet fungerer bortsett fra at jeg ikke kan brenne CDer fortere en 16X. Jeg har den første versjonen av Nero6. Office XP fungerer fint. Ved første boot etetr SP2 varslet Norton Internet Security at Windows hadde egen brannmur og antivirus og at Norton anbefalte å beholde den eksisterende brannmur og antivirus. Nå har ikke du noe å miste om alt skulle gå til ....ja der du vet, så jeg vil anbefale på det sterkeste å prøve SP2. For alle andre ta backup først! Har kommet en oppdatering for Nero som fikser problemet med xp2..Ahead Nero Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Jeg må kjøpe ny nero ser det ut som. Jeg har versjon 6.0.0.9, og det ser ikke ut som det er noe fiks til den. Endret 1. september 2004 av perpyro Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Jaja måtte desverre kvitte meg med SP2! Det gikk ikke osm jeg ville ha det og 2 av de programmene jeg brukte MEST likte ikke SP2. OFFTOPIC: Noen som veit hvordan jeg blir kvitt Windows Messenger? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jaja måtte desverre kvitte meg med SP2! Det gikk ikke osm jeg ville ha det og 2 av de programmene jeg brukte MEST likte ikke SP2. OFFTOPIC: Noen som veit hvordan jeg blir kvitt Windows Messenger? RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Kopier den til Kjør/run så blir den avinstallert... Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Takker! Haha avisntalerte windows og fikk fiksa alt på 2 timer! Endret 1. september 2004 av darkX Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Får melding om at Nero6 ikke er kompatibel med operativsystemet.Meldingen kan ignoreres og programmet fungerer bortsett fra at jeg ikke kan brenne CDer fortere en 16X. Jeg har den første versjonen av Nero6. Office XP fungerer fint. Ved første boot etetr SP2 varslet Norton Internet Security at Windows hadde egen brannmur og antivirus og at Norton anbefalte å beholde den eksisterende brannmur og antivirus. Nå har ikke du noe å miste om alt skulle gå til ....ja der du vet, så jeg vil anbefale på det sterkeste å prøve SP2. For alle andre ta backup først! Har kommet en oppdatering for Nero som fikser problemet med xp2..Ahead Nero Prøvde den oppdateringen, og alt gikk feilfritt helt til jeg skulle åpne Nero6. Fikk melding om ugyldig serienummer og at nytt serienummer kan kjøpes fra ahead.com. Oppdatering fra 6.0.0.9 til 6.3.1.20 er ikke oppdatering det er oppgradering så det koster penger. Det kom ikke som noe overaskelse så da er det vel bare å kjøpe nytt nummer. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det at jeg ikke kunne brenne fortere en 16X skyltes de nye PCline CDR platene jeg kjøpte på elkjøp. Verbatim går på 40X enda. Da var det jo ikke noe å bry seg om.(slipper å kjøpe ny nero) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 sikklig iriterend at alle som lager programmer må lage opdates for og kunne bruke dem med Windows .. viser bare hvor mye hensyn dem tar til resten av brangsjen Lenke til kommentar
saboi Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 vil sp2 bli installert hvis man har en piratkopiert xp eller sier den fra at det gidder den ikke da? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 SP2 har bremseklosser på internett oppkoblingen, går ann å trikse det vekk med regedit men orginalt så justerer den ned hastigheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå