Gå til innhold

SP2 er den trygg nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Innstallerte i går. Hadde store problemer med favoritt programmer som ikke funket lengr og lyddrivere som sluttet å funke. Avinnstallerte. Noe må ha hengt igjen, for programmene funket forsatt ikke. Installere windows på nytt fra grunnen og kjører SP1. Alt funker fint nå og ingen mer SP2 på meg. :thumbup:

Lenke til kommentar
Får melding om at Nero6 ikke er kompatibel med operativsystemet.

Meldingen kan ignoreres og programmet fungerer bortsett fra at jeg ikke kan brenne CDer fortere en 16X.

Jeg har den første versjonen av Nero6.

 

Office XP fungerer fint.

Ved første boot etetr SP2 varslet Norton Internet Security at Windows hadde egen brannmur og antivirus og at Norton anbefalte å beholde den eksisterende brannmur og antivirus.

 

Nå har ikke du noe å miste om alt skulle gå til ....ja der du vet, så jeg vil anbefale på det sterkeste å prøve SP2.

For alle andre ta backup først! :w00t:

Har kommet en oppdatering for Nero som fikser problemet med xp2..Ahead Nero

Lenke til kommentar
Jaja måtte desverre kvitte meg med SP2! Det gikk ikke osm jeg ville ha det og 2 av de programmene jeg brukte MEST likte ikke SP2.

 

 

OFFTOPIC: Noen som veit hvordan jeg blir kvitt Windows Messenger?

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

 

Kopier den til Kjør/run så blir den avinstallert...

Lenke til kommentar
Får melding om at Nero6 ikke er kompatibel med operativsystemet.

Meldingen kan ignoreres og programmet fungerer bortsett fra at jeg ikke kan brenne CDer fortere en 16X.

Jeg har den første versjonen av Nero6.

 

Office XP fungerer fint.

Ved første boot etetr SP2 varslet Norton Internet Security at Windows hadde egen brannmur og antivirus og at Norton anbefalte å beholde den eksisterende brannmur og antivirus.

 

Nå har ikke du noe å miste om alt skulle gå til ....ja der du vet, så jeg vil anbefale på det sterkeste å prøve SP2.

For alle andre ta backup først! :w00t:

Har kommet en oppdatering for Nero som fikser problemet med xp2..Ahead Nero

Prøvde den oppdateringen, og alt gikk feilfritt helt til jeg skulle åpne Nero6.

Fikk melding om ugyldig serienummer og at nytt serienummer kan kjøpes fra ahead.com.

Oppdatering fra 6.0.0.9 til 6.3.1.20 er ikke oppdatering det er oppgradering så det koster penger.

Det kom ikke som noe overaskelse så da er det vel bare å kjøpe nytt nummer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...