Muteki Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Er SP2 trygg å instalere nå? Jeg har nettopp formatert og skal ta win update og da kommer SP2 opp! Kan jeg instalere den? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har brukt den siden dag1 uten problemer med noen programmer i det hele tatt her. Men de problemene som visstnok andre skal ha tror jeg ikke det har blitt gjort noe med enda nei. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Vet du hvilke programmer jeg kan få problemer med? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Etter det jeg husker ligger det en gigantisk liste ute med navn på noen hundre programmer eller noe, som inkluderer alt fra Norton Antivirus til Microsoft Word. Google it, eller søk på forumet Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 hmm! Da ble jeg litt usikker! Veit du når dette vil bli fiksett? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hva med å bare google og lese? http://programmer.no/art.php?artikkelid=9364 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Får melding om at Nero6 ikke er kompatibel med operativsystemet. Meldingen kan ignoreres og programmet fungerer bortsett fra at jeg ikke kan brenne CDer fortere en 16X. Jeg har den første versjonen av Nero6. Office XP fungerer fint. Ved første boot etetr SP2 varslet Norton Internet Security at Windows hadde egen brannmur og antivirus og at Norton anbefalte å beholde den eksisterende brannmur og antivirus. Nå har ikke du noe å miste om alt skulle gå til ....ja der du vet, så jeg vil anbefale på det sterkeste å prøve SP2. For alle andre ta backup først! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Så hva du sier er at det er firewall og antivirus som blockerer programmer? Går det ann å skru den av? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Eg installert også SP2 dag 1, har ikkje hatt noko problem i det heile tatt. Norton antivirus gjekk lett, måtte berre deaktivere windows sin. Nero 6 har eg ingen problem med, men kan ikkje brenne fortare enn 40 x, men trur det er pga dårlig konfiguert. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Tar sjansen jeg! Har jo nettopp formatert så det gjør jo egentlig ikke noe! Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Gjer det du INGENTING å tape på det Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Så hva du sier er at det er firewall og antivirus som blockerer programmer? Går det ann å skru den av? Innebygget barannmur og antivirus kan slåes av i kontrollpanel/Security Center Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 OK takker for alle svar! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Vel so far so good! Det går litt treigt men eller ok! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 SP2 er beryktet for å kræsje en god del populære spill, vet ikke hvorfor, men det er egerntlig ikke vits å legge inn SP2 før det er helt færdig, bare hold win update i drift. Brannmuren var ikke mye solid så jeg bruker sygate i tilegg til SP2 sitt security center som er i SP2, mye mere oversiktlig. Lenke til kommentar
piit Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Kan ikke helt skjønne dette med at så mange programmer ikke er kompitable med SP2. Jeg har kjørt SP2 fra første dag det kom ut på alle fire PCene i huset, og jeg kjører mange av de programmene som står på den listen, men jeg har aldri opplevd at noen av programmene har krasjet eller maskinene har vært ustabile. Greit nok at jeg får en warning når jeg bruker Nero, men det er ikke verre enn å klikke den vekk. Så jeg ser ingen grunn til ikke å installere SP2 iallfall. Lenke til kommentar
insider Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Fungerer helt spretefirtt her. Inegen problemer etter jeg la den inn når den kom Enete eroren jeg fikk var at den hadde noe problemer med nero men det funker så er ikke noe å bry seg om Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Noen ganger går det SINNSYKT treigt og noen ganger går det som normalt. Skjønner ikke hvorfor men får vel bare vente på noen updates så blir nok det fikset etter vært også! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Får ikke installert den jeg.... Tror jeg vet hvorfor.... Lenke til kommentar
CyberCS Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 virker sp1 med den keyen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå