Gå til innhold

SP2 er den trygg nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får melding om at Nero6 ikke er kompatibel med operativsystemet.

Meldingen kan ignoreres og programmet fungerer bortsett fra at jeg ikke kan brenne CDer fortere en 16X.

Jeg har den første versjonen av Nero6.

 

Office XP fungerer fint.

Ved første boot etetr SP2 varslet Norton Internet Security at Windows hadde egen brannmur og antivirus og at Norton anbefalte å beholde den eksisterende brannmur og antivirus.

 

Nå har ikke du noe å miste om alt skulle gå til ....ja der du vet, så jeg vil anbefale på det sterkeste å prøve SP2.

For alle andre ta backup først! :w00t:

Lenke til kommentar

SP2 er beryktet for å kræsje en god del populære spill, vet ikke hvorfor, men det er egerntlig ikke vits å legge inn SP2 før det er helt færdig, bare hold win update i drift. Brannmuren var ikke mye solid så jeg bruker sygate i tilegg til SP2 sitt security center som er i SP2, mye mere oversiktlig.

Lenke til kommentar

Kan ikke helt skjønne dette med at så mange programmer ikke er kompitable med SP2. Jeg har kjørt SP2 fra første dag det kom ut på alle fire PCene i huset, og jeg kjører mange av de programmene som står på den listen, men jeg har aldri opplevd at noen av programmene har krasjet eller maskinene har vært ustabile.

Greit nok at jeg får en warning når jeg bruker Nero, men det er ikke verre enn å klikke den vekk. ;)

 

Så jeg ser ingen grunn til ikke å installere SP2 iallfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...