Gå til innhold

Project anti-camp CS 1.4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Den 2002-05-07 21:11, El_PoLLa skrev:

det som plager meg med storming er at jeg sier storm og alle svarer ok, roger that osv, så av en eller en annen grunn så er jeg først i rekka hver gang, jeg dreper 0/2 stk og dauer og ser jeg bak meg og der var det visst ingen :grin:.

det er ingen som vil storme først, ingen som vil være nr.2 eller nr.3 i rekka, få som vil være nr 4 osv - alle vil være sistemann ut :smile:.

-------------------------------------------------------

For noe tull.. Stormer _ALLTID_ først.. eneste måten å skaffe seg god stats på :razz:

Du løper rundtbakved siden av fienden, eller rett mot dem og plaffer ned 4-5 stk hver runde... ofte tar jeg kansje 5-7 stk per runde når jeg stormer (men det er litt noob server oxo), men kan enkelt brukes på gode servere oxo, bare pass flanken din, og bruk dem andre som bait :razz:

Beret

Lenke til kommentar

nor beret: skulle likt og se deg storme broen på aztec på en server med 31 spillere på mens du drepte 7-8 stykker...

btw, jeg storma broen aleine som T med glock og drepte 11 stykker den runden.

er best og være fremst i stormingen, men ikke når en er aleine.

Lenke til kommentar

Enig! Det er best å storme i fronten, men jevlig kjipt når resten av laget venter til du har skutt fienden godt ned i helse, og selv blitt blåst i filler, før de hjelper. Har faktisk opplevd at en fyr så på at eg ble drept, så løp han frem og drepte fyren med kniv >( Problemet med CS er at folk er så opptatt av stats at det overskygger alt annet. Meget irreterende å høre på folk som skryter over hvor gode stats de har, når du vet at fyren spiller som en feig kjerring.

[ Denne Melding var redigert av: dominizer på 2002-06-02 22:19 ]

Lenke til kommentar

Quote:

dominizer skrev (2002-06-02 22:19):

Problemet med CS er at folk er så opptatt av stats at det overskygger alt annet. Meget irreterende å høre på folk som skryter over hvor gode stats de har, når du vet at fyren spiller som en feig kjerring.

Enig! Det er så sinnsykt kjipt og det ødelegger hele spillegleden :/

http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...rum=5&replies=4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...