keibi Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) [link fjernet av moderator] er et nyoppstartet nettsted som formidler kjøp og salg av brukte skolebøker over internett. Tjenesten er selvfølgelig gratis, og dekker både videregående og høyere utdanning. Endret 31. august 2004 av Blib Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Fine greier, bare litt synn at du kom så sent med det, har allerede kjøpt aller gunnkursbøker nye. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Litt sent for kjøp, men nå har jeg iallefall en grei måte å kvitte meg med bøker på. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Kanskje jeg kan bruke denne siden neste år? Er ikke mulig å få reklame for siden på en annen måte enn forumet(er) da? Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 E-posten du er registrert med på forumet leder meg til denne siden: http://www.voss.fhs.no/newsite/brukarar.php?id=151 På nettstedet du her reklamerer for kan jeg lese følgende: "Sidene er utviklet av Karianne Berg ..." Tråd stenges. Vennligst ikke la dette gjenta seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg