ArmenMinAU Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Morn morn Jeg har nettop fått meg en iBook 12", og bestillte en Apple Pro Mouse i tillegg...Jeg har nå installert spill som WarCraft og StarCraft på maskinen, der man må ha to taster på musa for å samle gull osv Hvordan kan jeg gjøre dette uten å ha en andre-knapp? Kan jeg ikke stille inn spillet, sånn at jeg kan bruke en av tastatur-tastene istedenfor andre-knappen? Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Se på keyboard options da! Se om det står noe der ? Lenke til kommentar
panybs Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) bruk en mus med to knapper ? Endret 1. september 2004 av panybs Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Husker ikke helt hva det var, men alle handlinger i war craft har en tastatursnarvei. Eks. A = attack osv... Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hold inne eple/kommando/severdighet samtidig som du klikker. Det er tungvint, og derfor foretrekker jeg en mus med minst to knapper når jeg spiller disse spillene. :-) Lenke til kommentar
toretors Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Ville kjøpt en mus med 2 eller flere knapper ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå