pmarius Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Ingen oppgradering. Ren innstallasjon av engelsk Win XP Pro (i går). Jeg er også administrator... Jeg har SP2 - kan det ha noe med det å gjøre tro? Lenke til kommentar
piit Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg har SP2 - kan det ha noe med det å gjøre tro? Vil ikke tro det, siden jeg vet Blib har SP2. Jeg har også SP2, og har boot.ini-fanen. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg har derimot "alltid" hatt den fanen der, lenge før jeg installerte SP2 iallefall. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hmmmm. Dette blir vel bare et uløst mysterium det da... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg har også XP pro. Skjønner dere hv orfor min er så anneledes? Se på fanekortet da, de andre har boot.ini og du har generelt.... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg har også XP pro. Skjønner dere hv orfor min er så anneledes? Se på fanekortet da, de andre har boot.ini og du har generelt.... Æh, skjønner ikke helt hva du mener...? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg har også XP pro. Skjønner dere hv orfor min er så anneledes? Se på fanekortet da, de andre har boot.ini og du har generelt.... Æh, skjønner ikke helt hva du mener...? Ok, nå gikk det opp for meg. Jeg vet at min står på Generelt. men det jeg prøver å vise, er at jeg ikke har noen fane i det hele tatt som heter "boot.ini" - i motsetning til de andre. Hvorfor er det slik, vi har jo samme os? Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva betyr egentlig: multi() disk() rdisk() partition() ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå