eivindhg Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Fikk min Netshop1557gls i går og er storfornøyd, eneste problemet er at jeg ikke får installert det tradløse nettverket! Jeg finner det rett og slett ikke! Jeg har installert driverne til Intel WLAN 56, men finner ikke den tradløse nettverkstilkoblingen, jeg har også aktivert den i BIOS, noen forslag ???? Lenke til kommentar
torevik Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har samme problemet, finner ikke nettet. Men jeg har ikke wlan hjemme så jeg får ikke testet det så mye. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg har et lignende problem. Jeg finner nettverkskortet, får installert driverne, men får ikke opp nettverket. Rødt kryss over tilkoblingen. grr. mvh Thorstein Korsvold Lenke til kommentar
knut Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Alle drivere som fulgte med maskinen må legges inn, den har en kjekk sak som installerer alle drivere med en gang også da må dere aktivere det trådløse kortet ved å trykke på den øverste knappen til venstre. Denne knappen fungerer ikke om dere ikke har lagt inn driverene til tastaturet. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hm. Det tenkte jeg faktisk på selv, men fant ikke tastaturdriverne. Skal se om jeg greier å rote dem fram en gang til. takk forresten. mvh Thorstein Korsvold Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har vært borti akkurat det samme problemet på en HP- maskin.. Ikke sikkert det samme gjelder her, men på denne maskinen var det en egen liten knapp (på selve maskinen) for å aktivere/deaktivere signalet på det trådløse nettet. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Fikk det til å virke nå, det var oppsettet (kompliserte greier). Knappen haddde ingen ting med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Nessa Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) hva var løsningen? jeg har samme prob. både drivere og programvare er installert. tok meg bryet og laste ned nyeste drivere fra nettet også. den finner ikke nettverket (og ja, jeg har trykket på knappen oppe til venstre). alt ser ut til å være i orden, men den finner ikke nettverk. IT-avdelingen på høyskolen har sittet et par ganger med den og prøvd å få til, men de virker ikke heelt proffe tho.. ikke at jeg har mer peil da.. noen forslag? Endret 17. september 2004 av Nessa Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 hva var løsningen? jeg har samme prob. både drivere og programvare er installert. tok meg bryet og laste ned nyeste drivere fra nettet også. den finner ikke nettverket (og ja, jeg har trykket på knappen oppe til venstre). alt ser ut til å være i orden, men den finner ikke nettverk. IT-avdelingen på høyskolen har sittet et par ganger med den og prøvd å få til, men de virker ikke heelt proffe tho.. ikke at jeg har mer peil da.. tongue.gifnoen forslag? Sånn gjør du det; 1. Høyre klikk på "Min Datamaskin" og vel "Egenskaper". 2. Velg "Maskinvare" og deretter "Enhetsbehandling". 3. Øverst på lista vil du se et eller to gule spørsmålstegn, Avinstaller begge disse. 4. Restart pc'en din. 5. Når du kommer inn i Windows igjen nå, vil du få spørsmål om du vil installere noe hardware. Installert alt, og restart pc'en igjen, da vil du ha tradløst nettverk =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå