Gå til innhold

yaTack :-) har blitt bra igjen ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Først og fremst vil jeg beklage mitt innlegg her i dette forumet.

Jeg er IKKE i ledelsen i selskapet, men er tilknyttet.

Mitt innlegg er gjort på eget privat iniativ og var ikke klarert av noen.

Jeg og min dummhet har påført selskapet stor skade, og dette får også selvsagt store konsekvenser for meg.

Jeg vil med dette beklage ovenfor HW og alle forumets brukere.

MVH

Capt. Chaos

Bedre enn ingenting ihvertfall.

Hadde han noe valg? Det var jo enten unnskylde eller blånekte. Sistnevnte hadde han nok ikke kommet så langt med..... :p

Men hvis det er sant at han ikke er med i ledelsen og at dette kun var gjort på eget iniativ så syntes jeg ikke det er riktig å henge ut Yatack. De kan jo ikke noe for at de ansetter folk som viser seg å være korttenkte og løgnaktige. Han får sikkert sparken nå alikevel.

La oss heller henge ut denne gjøken som var så dum å gjorde det :yucky:

Som du selv sier så hadde han valg. Han kunne ha sneket seg "ut" og håpet at ingen i Yatack ville finne ut hva han har gjort. Det eneste som kunne røpe han som person var jo hvis forum moderatorene hadde oppgitt epost adressen hans til yatack.

Som sagt..... bedre enn ingenting.

Lenke til kommentar

Lars driver oxo med rally. Faktisk ganske så aktiv. Har visst vunnet en del.

Jeg googlet med produkssjefens emailadresse og fant ut at han hadde lagt ut en annonse der han ønsket å bli kontaktet av folk som hadde rallydekk og slikt liggende.

Men vi kan jo ikke vite 100% sikkert at dette er samme mannen da.

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar

Sjefern, jeg ser ikke helt problemet med å sitere kontakt-siden til Yatack? Hva har rally med saken å gjøre? Og hvor er den annonsen du sier er "her"?

Edit: Det er klart det er grenser for hvor mye vi skal henge ut folk her, men når folk prøver å lure både oss og dere andre brukere, synes jeg de får tåle å bli "ferska". Jeg har ikke hatt noe med saken videre å gjøre, så hva pgressum og gjengen foretar seg vet jeg ikke. Dette er bare min personlige mening.

Lenke til kommentar

Jeg siterte ikke kontakt-siden til Yatack. Jeg fant bare litt mere info om produktsjefen i Yatack. Jeg fant en annonse han hadde lagt ut om ønskede rallydekk o.l og siterte hele annonsen slik jeg fant den på nettet. Noe Lars Ove Ødegård selv har lagt ut.

Men det er jo som sagt ikke sikkert at Lars Ove og "vår Lars" er samme person. Men det er mye som tyder på det i og med at pgressum nevnte at det kunne se ut som han var i ledelsen.

Edit:Anonnsen jeg nevnte ble fjernet av en moderator da den inneholdt for mye personalia.

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar
Per Gressum har vært her siden "tidenes morgen", og er en god moderator.

Way to lick some ass ;)

Pøkk! Jeg har aldri gjort noe for å ræve meg inn med verken den ene eller den andre,, men jeg har tross alt lest en del poster her de siste 3 årene. Og på det grunnlaget gjort seg opp meninger hvem som er fair eller ikke. Bare les gjennom de få postene jeg har.

Lenke til kommentar

Anser denne saken som oppklart, og ser i grunn ikke noe poeng i at den fortsetter. Derfor stenger jeg tråden.

Gjentar, for ordens skyld, at snikreklame ikke er tillat i forumet. Videre skal ansatte i nettbutikker identifisere seg med hvor de jobber. Håper at vi fremover kan unngå flere episoder som dette.

Dersom Capt. Chaos eller noen andre fra YaTack ønsker å skrive noe mer i tråden åpner jeg den igjen for de.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...